Shit vilken snygg installation!!! 
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » "Over Budget-bussen", -63 Turkis Kleinbus med hydraulik
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Shit vilken snygg installation!!! 
Vackert:)
Supernajs Karl !
Jag blev rekommenderad att byta slang till dieselvärmaren till sån hård nylånslang då den där gröna siliconslangen
har en tendens att vidga sig lite och kan då bli problem med att pumpen inte orkar trycka bränslet till brännaren.
Jag testade med gröna slangen ett tag och det funkade men bytte efter rekommendationer och lite youtube sökande.
Bara et tips 

Supernajs Karl !
![]()
![]()
Jag blev rekommenderad att byta slang till dieselvärmaren till sån hård nylånslang då den där gröna siliconslangen
har en tendens att vidga sig lite och kan då bli problem med att pumpen inte orkar trycka bränslet till brännaren.
Jag testade med gröna slangen ett tag och det funkade men bytte efter rekommendationer och lite youtube sökande.
Bara et tips
Okej! Låter vettigt att byta isåfall! Det ska jag göra. Tack för tipset 
Dags att köra igång med denna då! Det har inte hänt mycket mer än att bussen fått komma in i garaget. 
Jag har plockat bort dörrarna för att få plats att arbeta. Tanken är att göra nya hjulhus som är lite lägre och mer originallikt då jag sitter alldeles för högt i dagsläget.

Dörrarna ska också få nya sprintar är tanken. Indredning åkte ur och nu är det bara att sätta kapen i den.

Jag har också skruvat ur safarirutorna då dessa ska få nya lister.
Blir nog mer nice för nacken om inte annat.

Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » "Over Budget-bussen", -63 Turkis Kleinbus med hydraulik
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.