Blankt och fint! Me like alot!
Ghia 1968
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Korallröd 58a
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Blankt och fint! Me like alot!
Tackar och bockar 
Hej kul o se att 58an är på gång,ja fick nämligen just den bilen i början 80 talet av en gammal dam,hon som står på ditt regbevis men ja hämtade ej bilen förrän 2007 o sen hände de just inte mycke, så ska bli kul o följa renoveringen,ja har ett gäng bilder från ja när hämtade den i ladan där den stått sen 70 talet om du vill se 
Hej kul o se att 58an är på gång,ja fick nämligen just den bilen i början 80 talet av en gammal dam,hon som står på ditt regbevis men ja hämtade ej bilen förrän 2007 o sen hände de just inte mycke, så ska bli kul o följa renoveringen,ja har ett gäng bilder från ja när hämtade den i ladan där den stått sen 70 talet om du vill se
Hej vad kul, ja jag fick historien återberättad av Westin då jag köpte den, skulle så klart vara intressant med lite bilder från första gången den hämtades 
Stiligt!
Snyggt!!!
Vackert !!
Man blir tårögd av avund.. 
Man blir tårögd av avund..
Nu när solen skiner och det går mot sommar så kanske inspirationen kommer smygande 
Visst fan e de kul med nya o rena grejjer 
Visst fan e de kul med nya o rena grejjer
Ja det är ju det
men mest ekonomiskt kanske det är med hela och tillfixade... Äsch vem behöver pengar till nästa liv! Nya och rena ska det vara!
Men går för långsamt PeCe... Är lite lat tror jag 
Har du oxå för skön soffa
Fick själv veta ikväll att min granne, som jag lånar garage av, ska sälja kåken till sommaren...
Blev mao ännu mera stress o få ihop ovalen. Tänkte junta den där medans ja lackar dörrar, huvar mm. Men får hoppas på en sen inflytt för nya ägaren.
Jobba på Micke, snart hessisch 
Du ser ut att ha samma monteringssats som jag köpte till min 58a på min tog hjulbultarna i fjädern och pinnen som håller backen.
Det var med original hjulbultar och originalfälg.
Köpte ett annat märke men fick samma problem med den, pinnarna var för långa.
Ett tips att kolla innan slutmontering av hjulet.ä
Har du oxå för skön soffa
![]()
Fick själv veta ikväll att min granne, som jag lånar garage av, ska sälja kåken till sommaren...
Blev mao ännu mera stress o få ihop ovalen. Tänkte junta den där medans ja lackar dörrar, huvar mm. Men får hoppas på en sen inflytt för nya ägaren.
Jobba på Micke, snart hessisch
Då har du bråttom...
Du ser ut att ha samma monteringssats som jag köpte till min 58a på min tog hjulbultarna i fjädern och pinnen som håller backen.
Ett tips att kolla innan slutmontering av hjulet.ä
Tack, bra tips, köpte satsen från Paruzzi, får kolla med orginaldelarna innan slutmontage.
Torpa skrev:Du ser ut att ha samma monteringssats som jag köpte till min 58a på min tog hjulbultarna i fjädern och pinnen som håller backen.
Ett tips att kolla innan slutmontering av hjulet.äTack, bra tips, köpte satsen från Paruzzi, får kolla med orginaldelarna innan slutmontage.
Precis samma problem hade jag med att pinnarna på eftermarknadssatsen var för långa. Bytte till korta och problemet var löst. Mysko...
Hur går det Mikael K ?
Hur går det Mikael K ?
Ligger lite i träda just nu, varit mycket annat... Bytt jobb, renoverar köket osv
men när köket är klart så ska det hända lite i garaget enligt planen!
Har ju även köpt en T3 Karmann Gipsy i höstas så den ska få lite vårrustning när det börjar bli lite varmare igen.
Du jobbar på har jag sett, är nog längre än mig nu så jag får skärpa mig 
Aha.. Den får det bli projtråd på hoppas vi.
Mitt chassit är nästan klart. Bara småpill kvar. Har påbörjat rostlagning på karossen.. Sen ska de få återförenas.
Aha.. Den får det bli projtråd på hoppas vi.
Mitt chassit är nästan klart. Bara småpill kvar. Har påbörjat rostlagning på karossen.. Sen ska de få återförenas.
Det finns en liten tråd under projekt fyrkantsbussar: T3Gipsy
Hur är din kaross, mycket jobb?
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Korallröd 58a
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.