Tyvärr var jag tvungen att lätta efter lunch så det blev bara 4 timmar men värt varje krona, det jag såg gav mersmak. Helt klart skrivs det in i nästa års kalender!
Nästa år skulle det vara bra att veta vilken kväll som gäller. Känns som det bästa vore om man kom lördag fm, pågick till lördag kväll och man packade ihop och åkte hem på söndag morgon. Då kan de flesta klämma in träffen utan att ta ledigt från jobbet på fredagen... Från stockholm är det ju en dagsresa, men tältande gör det hela trevligare... Och att komma fram toksent på fredag kväll känns inte så lockande...
Det jag skulle önska mig (som några tidigare kommenterat) är att bilarna ställs upp efter modell och stuk...
Troligen kommer väl marknaden växa när träffens rykte sprider sig...
Jag skulle även önska mig att det fanns en familjebiljett... För en VW-tok är inträdet inte mycket, men om man skulle vilja ta med familjen in så blir det mycket pengar. Kostade det en 100-ing extra för en familjebiljett tror jag många skulle få med sig fru och barn in och intäkter på mat och liknande skulle öka. Tycker även det skulle kunna vara kul om föraren till bilen premieras på något sätt, klistermärke är ju kul, men det ska premieras att komma in med luftkyld bil mot att ta vardagsbilen...
Men det känns som om arrangörerna tagit till sig av det som skrivits, och som sagt, kanonbra förstaträff som garanterat besöks igen av mig - dessutom finns möjligheter till förbättringar... Tack till alla arrangörer!
* * * * * * * * * * * * *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)