Vilka åker till Tierp med sin LUFTKYLDA bil 27 Aug? 
vi ses där! 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » BugRun Classic! 2011
Vilka åker till Tierp med sin LUFTKYLDA bil 27 Aug? 
vi ses där! 
Nu är det upp till bevis, Johan och Lena fixat en enbart luftkyld träff igen. Se nu till att stötta det här och åk dit! Det tänker jag göra. 
ja det får man nog göra trots att det är låååååååångt till tierp ifrån värnamo.
Inte jag, åker hellre till SCC och BugRun (Mantorp)
KOMMER! 
Powered by East Hill Welding
Låter kanon! Finns det mer info nånstans?
Jag ska dit, tar ju cirkus en halvtimme bara till Tierp! 
Jag ska dit, tar ju cirkus en halvtimme bara till Tierp!
5,5 timme sa google att det skulle ta från Töcksfors. Kan nog lägga på några timmar på de om jag ska ta bussen 
Tanken är komma dit å köra men man vet inte vad som händer på SCC
Det är jätte trevligt att det är en ny träff för luftkylda
Det är ett bara ett litet problem det ligger för nära i tid till Scc plus regn risken är mycket stor vid den tiden av året
/// Micke
Tierp ligger ganska nära så det kan nog bli ett besök! 
Fast det är kanske inget som utesluter att man intar en camping. Utan deras regi?
Det är ju bara att alla tar in på samma ställe.
Festen är ju dit man tar den. 
Riktigt nära till Östhammar och där är riktigt fint.
Fast en massa mygg. 
KOMMER!
JAG OCKSÅ! 
Det är nära.. KOMMER! 
Har varit negativ till BugRun länge, vet inte om detta kommer göra så man skiter i mantorpträffen till förmån för denna... Så litegranna förstår jag inte att de inte delar upp träffen i mantorp i 2 st träffar... men nåja, de har väl funderat endel på detta.
Men ska inte vara neg, det lär visa sig. Sjysst får man säga faktiskt!
Känns som Tierp inte är helt fel för alla i Stockholm/Uppsala men även Västerås, Eskilstuna, Södertälje, Gävle, Falun, ja tillochmed Sundsvall har väl så kort resväg att en endagsträff inte är nåt problem... Sen kan jag väl tycka att det vore sjysst om de ordnade ett bra ställe att tälta på för det skapar ju mycket av stämningen... Måste ju inte vara PÅ området, kan ju vara i anslutning, men har ju ingen aning om hur det ser ut där...
Själv vinterförvarar jag ju mina bilar inte alltförlångt från där träffen är...
Kanske kan få med sig flera bilar... 
Tror det är bra iallafall, för det kändes som rätt många ruttnat på BR och bara åker för att man alltid gjort det, inte för att det var så kul längre... Med detta kan det väl bli en liten nystart... 
Så... om jag får med mig några jag känner - vilket ju är rätt sannolikt då de flesta håller till i Uppsala/Stockholm - så kommer jag garanterat... 
personligen tror jag detta var sista sucken för bug run på mantorp. hoppas det blir bra ändå men förstår d inte. men så måste man inte förstå alla beslut här i världen heller 
Efter ett tfn samtal med Belsebug tycker jag detta låter som ett helt jävla suveränt initiativ av Johan & Lena.
Då det fanns lite av ett upprop kallat "Reclaim Bugrun" på ett numera nedsläckt VW forum, så torde ju detta vara ett jäkligt sjysst alternativ? Fattas väl bara att Johan Grape släpar fram den legendariska Televerks folkan från sina gömmor, så kommer åtminstone den här vampyren få sig en genuin nostalgi-kick!
Never grown old, forever young... It´s so nice to be a Vampire! ;-)
Vi kommer!
Det måste man försöka göra!
Fast det är kanske inget som utesluter att man intar en camping. Utan deras regi?
Det är ju bara att alla tar in på samma ställe.
Festen är ju dit man tar den.Riktigt nära till Östhammar och där är riktigt fint.
Fast en massa mygg.
Blir troligtvis ett besök där när det är nära, och är det fint i Östhammar så är det ännu finare i hamnen i Öregrund, hade ju varit riktigt coolt att invadera hela Öregrund med luftkylt 
Finns en hel del fina Campingar runt om Tierp. Söderfors är det bara nån mil till och Älvkarleby/Rullsand är det 3-4 mil till.
Jag kommer , var ju bara 70mil !!
Två mil från sommarstugan så jag kommer garanterat dit! 
Klart man åker till Tierp, kan inte missa detta
Boxerville » Träffar » BugRun Classic! 2011
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.