Tjingeling!
Jag köpte en svart 1956 oval här på Gotland i november 2010, och i samband med det så fick jag lite bilder på bilen av säljaren (Staffan)...... Men, efter en mindre datorkrasch så har bilderna försvunnit från min hårddisk!
Och eftersom jag är sån att all historik är intressant så saknar jag såklart bilderna.....
Men, såvitt jag förstod så skickade han bilder till ett antal andra intressenter så min fråga är då om någon här möjligen har sparat bilderna på sin dator och skulle kunna maila över dem till mig? Maila i så fall på hella(at)veteranbilservice.com
Bilden på Blocket var tagna inne i en lada på en mycket dammig oval som stod på tomma däck och där den uppmärksamme kunde skönja Sprint Stars bak.... Efter att folk visat intresse så togs bilen ut ur ladan och snabbtvättades innan ett antal bilder togs som sedan skickades till intresserade. Jag är ute efter både bilderna från Blocket och de som Staffan mailade till intresserade!
Kan någon hjälpa mig med detta?
Såhär såg bilen ut när jag fått hem den:

Tack på förhand!
MVH: Hella
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Får väl ge mig till tåls en stund till, och kolla senare i kväll!

Konstaterade att man har mycket sämre hastighet åt det hållet. Förhoppningsvis är de säkra där.