Tack grabbar!
Nu ligger det femte avsnittet på tuben. Några få klipp från Airmighty show slank med också.
Stiligt som vanligt.
Perfekt!
Vad är nästa steg nu, bygga motor, lacka... eller bara njuta
Perfekt!
bussen är nästa steg......
nu när bilen är körbar 
Vad ska du göra med bussen?
Vad ska du göra med bussen?
han ska bland annat bygga om tubbningen så han sitter bättre
Smidigt med sekreterare, fint ska de vara i TPB 
Tack för infon Rogga då Karl inte håller koll 
Smidigt med sekreterare, fint ska de vara i TPB
Tack för infon Rogga då Karl inte håller koll
Jag hinner ju inte svara innan någon annan gjort det åt mig
Expressen kördes ner till päronen inför vintern och kommer få vara ifred till våren.
Innan den ställdes undan fick jag leverans av nya bromstrummor bak som ska bytas till våren. Tysktillverkade från Zimmerman.

Jag ska huvudsakligen hålla på med bussen i vinter men tanken är lite "väghållning" om man nu ska kalla det för det.
Jag har fått hem OEM genomslagsgummin för buss och en Camber compensator ala CB-performance

Jag ska också göra iordning VDM-ratten och Berg-spaken.

Ett par inköp som gjorts som jag inte dokumenterat är ett par 113-toppar med 40-35,5 ventiler jag köpte på väg hem från Holland. Vad jag ska göra med dessa har jag ingen aning om.. En IDA-motor kanske?

På Norrtäljemarknaden fann jag en blinkersspak för de små baklysena jag har liggandes. 
Perfekt!
För att svara din fråga så ska allt du nämnt göras! Till slut iallafall.. Framtiden för bilen är väl att gå som rullande objekt, till den kan lackas helt.
I övrigt inget nytt! Köper hem lite småkrafs till motorbygget då och då. Uppdaterar såklart när lite större poster kommer in.

Låter som härligt småpyssel, blir du less på topparna så sälj till mig 
I slutet av sommaren filmade jag lite och har nu klippt ihop en liten video på soltakaren. Tänkte ladda upp den på fredag med Youtube publicerade den direkt. Jaja, Enjoy.
Snyggt 
Mycket läcker film på din mysiga bil... man längtar efter härliga sommarkvällar igen!!!
Vackert Kalle!!!