1

Hej på er!

Hittills har vi samlat in runt 6000 kronor till centret för övergivna / misshandlade / även torterade hundar på Koh Lanta i Thailand. Vi tänkte be om en sista push inför julen, eftersom vi kommer att byta organisation att stödja efter nyår. Just nu håller Lanta Animal Welfare  på att samla in pengar till en begagnad pickup att transportera jyckar i:

Fundraising for new pick-up truck

Lanta Animal Welfare is in urgent need of a new pick-up truck to carry on our essential work of sterilising and treating the many stray and owned animals of Ko Lanta. As well as being used as an emergency vehicle to rescue sick and injured animals from all four corners of the island, a pick-up truck is absolutely vital for LAW to continue its work in sterilising stray cats and dogs. Without one we just cannot transport these animals to and from the centre on a daily basis.
Thank you very much for your support!

Jag ber er alla sålunda ta en titt på kontot eller i PayPal-bingen och se om ni kan tänka er avvara lite pengar för detta projekt. Samtidigt vill jag rikta ett stort tack till alla sponsorer och privatpersoner som redan skänkt en slant - det är så kul att ni stödjer projektet! För att donera:www.boxerville.se hittar du en PayPal "Donation"-knapp. Ni kan även sätta in på Bankgiro: 5379-4194 Tack!

MVH / Jonas

"Daddy Cool"

2

Sätter naturligtsvis in ett bidrag till våra fyrbenta vänner... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

3

goopher skrev:

Är eventuellt sugen (läs: helt klart sugen men samtidigt ekonomiskt realistisk) på en hyfsad EB pickis. Håller på med lite husbygge / trädgårdsfix och annat så en sådan skulle passa perfekt. Helst wide 5. Har haft 2 st och dumt nog sålt bägge... man lär sig aldrig! Någon som har något tips? [email protected] / 073-9847436

Vems pickup var donationerna till nu då?...  Default/lol  Satt in en slant jag med  ICQ/ag

4

Ha! Ja, det var ju intressant timing, helt klart ICQ/ab Jag garanterar dock att pengarna hamnar rätt. Jag har även pratat med centret i Thailand idag och de skulle försöka posta en story om Boxerville inom en snar framtid. Tack för ditt bidrag, förresten!

"Daddy Cool"

5

Vassego..

får man en sådan fin bv supporter nu? Default/smile

6

anders bergh skrev:

Vassego..

får man en sådan fin bv supporter nu? Default/smile

Japp, jag kommer att uppdatera status allteftersom - nästa uppdatering blir troligen ikväll. Du kommer ett år framöver tituleras "Boxerville Supporter"  ICQ/ab

"Daddy Cool"

7

Kolla in detta! ICQ/ab

http://www.facebook.com/lantaanimalwelfare

"Daddy Cool"

8

"Big up to Jonas Nystrom, the owner of Sweden's largest VW-enthusiast website for classic, aircooled vintage Volkswagens (www.boxerville.se)

What's that got to do with LAW? Well, since visiting us in January, Jonas has set up a fundraising page on his forum and the members have clubbed together and raised almost 800 euros for us! This will continue until the end of the year when the total amount raised will go to our fund for a new (second-hand) pick-up truck.

The van we hope to get won't be a classic Volkswagen, but it will probably be vintage and almost certainly aircooled (when you wind down the windows).

Thanks a million to Jonas and everyone on the site who has contributed, we really do appreciate it."

9

ICQ/ab

"Daddy Cool"

10

Tack för era donationer! 3 st nya donatorer - och trogne Clevarp som öppnar lädret för tredje gången - tack som fan, boys! Who's next?  ICQ/ab

"Daddy Cool"

11

Snart är året slut och vi har fått in en hel del deg till de stackars jyckarna på Koh Lanta! Under Januari kommer vi att posta hur mkt vi fick ihop och sedan drar vi igång nästa fundraiser. Det är inte försent att ge en julgåva - för att donera: På www.boxerville.se hittar du en PayPal "Donation"-knapp. Ni kan även sätta in på Bankgiro: 5379-4194 Tack! God Jul!

"Daddy Cool"

12

Så här gick det! ICQ/ab http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=157

"Daddy Cool"