Hej på er!
Hittills har vi samlat in runt 6000 kronor till centret för övergivna / misshandlade / även torterade hundar på Koh Lanta i Thailand. Vi tänkte be om en sista push inför julen, eftersom vi kommer att byta organisation att stödja efter nyår. Just nu håller Lanta Animal Welfare på att samla in pengar till en begagnad pickup att transportera jyckar i:
Fundraising for new pick-up truck
Lanta Animal Welfare is in urgent need of a new pick-up truck to carry on our essential work of sterilising and treating the many stray and owned animals of Ko Lanta. As well as being used as an emergency vehicle to rescue sick and injured animals from all four corners of the island, a pick-up truck is absolutely vital for LAW to continue its work in sterilising stray cats and dogs. Without one we just cannot transport these animals to and from the centre on a daily basis.
Thank you very much for your support!
Jag ber er alla sålunda ta en titt på kontot eller i PayPal-bingen och se om ni kan tänka er avvara lite pengar för detta projekt. Samtidigt vill jag rikta ett stort tack till alla sponsorer och privatpersoner som redan skänkt en slant - det är så kul att ni stödjer projektet! För att donera: På www.boxerville.se hittar du en PayPal "Donation"-knapp. Ni kan även sätta in på Bankgiro: 5379-4194 Tack!
MVH / Jonas

Satt in en slant jag med