Nå, det händte 2 dagar sen. Jag skulle flyga ett paket till Hainburg i österrike, och allt var bra, billetten köpt, bilen hyrt hotellet booket. Jag kommer till Kastrup flygplats, och allt är fortfarende bra. vi lander 20 minutter tidigt, bra.. Så kommer jag till Hertz.... Bilen är hyrt av det firma som jag är dernede for, och betalt med deres Kreditkort. Jag kommer med bookingnummer, och han ber om få se körkort. Jag visar det, och nu ber han om få se kreditkort. ... Jag sägar, det har jag ju inte, bilen är ju booket och betalt hemifrån??? Ja, men du måste ha kreditkortet.. annars får du ingen bil.. Kan det faxes? Nej, men jag kan ringe en taxa for dej.. Ja det måste du göre.. Jag letar lite rundt i mina papper, och till min undren, är inte hotelbookingen der. Han frågar, vet du inte vilket hotel namn eller.. Nä fan... jag har ju jobbet hele dagen. Nu var kl. 22.00.. jag var trött, ingen bil, inget hotel, och ingen translate på min telefon, da jag sögte på Hotels.com.
Jag kontakter mitt firma, och han kommer ej heller ihåg vilket hotel som var booket. Han har inte papperne hemma, och han starter en sökning på internettet. Der går ung. 15 min. så ringer chefen, jag måste skicka sekretären över på kontoret och hitta bookingen. der går 15 min ung. Ok, jag väntar, chauffören väntar, och mit hotel kommer i en SMS. Jag sätter mej i taxa´en, och allt är bra, till jag drar upp telefonen.. Chefen har forsökt ringe, men i precis samma ögonblik, har något trycket på sluk knappen på telefonen. Och det är nytt sim kart.. Och vem husker inte sin pinkode.. fan fan fan.....vad gör jag..?? jag lånar chaufförens telefon, och ringar till foräldrene. Da min pinkode tillfälligt är i min bil, som jag har lånt utt, mens jag är väk. Kl. är nu 23. jag får tag i nummeret till hun som lånte bilen, men hun tar den inte, for vem fan ringar ifrån uttlandet på den tiden... Inget och göre, bara gå på värelset. Jag har en telefon/gps som jag har med ifrån firmaet, som jag hade glömt allt om, da allt var ett mess. Jag hivar den fram da jag kommer ihåg jag har den nerpaket, och och forsökar ringe.. det kan den inte, bara gå på nättet, och visa väg.. tror jag.. Allt är uppgivet...ingen adresse till vart paketet skal hen, den adress var också i min telefon.. Jag sovar utrolig dårligt, och vaknar 6 gangar utav 6t 15 min sove tid.. Inte bra. Så forsökar jag ringa ifrån firma"telefonen" och det verkar självklart inte.. Jag forsökar skicka ett sms, tänkar jag. Och den går självklart till hun som hade min bil. Inget svar.. forsökar igjen. "svar om du mottagit denne besked."... 30 sekunder etter. jag har mottagit den, jag går och hittar dina koder nu. Äntligen.. paketet ble leveret till tiden, och jag fik väre lite turist i Wien... allt ändte bra, även om jag fik bruke 200 euro på taxa fram och tillbaks o.s.v
Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61, Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)