Ok ett sista försök innan jag blir inlagd på psyket...
Ny elektrisk pump, en facet. Ingen skillnad.
Nytt bränslerör hela vägen från tank till bak, ingen skillnad.
Mäter trycket direkt ut från pumpen o får bara 2,5 psi vilket resulterar att när jag mäter bak innan förgasarna 0-1psi...
Pumpen SKA leverera: Bränsletryck 0,13-0,27bar
Lev ca 94,6L/h
Typ 2-4psi
Pumpen placerade jag fram under tanken om det spelar någon roll.
Allt är dubbel kollat IOM detta. Tryckmätare är kollat med två olika. Tanken är sopren och det flödar bra ur ”kranen”
Bilen går men jag kommer aldrig kunna lita på den vetandes att jag har typ 0 i soppatryck...
Ikväll ska vi tydligen titta på en brasa, kanske skulle ta o parkera lite för nära 



allt funka perfekt kör en bit ca 100m parkerar stänger av o sen är den sten död igen o gnistan är jätte konstig när man prov öppnar med mejsel,sätter direkt ström till spolen för att utesluta saker startar o då går den direkt ok igen stänger av väntar lite o då startar den inte o har samma skumma gnista igen ,efter test med 2 olika spolar o brytare så funkar den inte igen,rotor axeln snurrar när man vrider runt motorn,vad är det som pågår ??? vad händer ?? kan ej se något fel på brytarn eller jordflätan i fördelaren,


