Det är just detta jag tycker är så uppfriskade och befriande skönt med B-ville
Vilket annat forum på Internet och mitt korta svar hade bemötts med ilskna kommentarer om att jag är kort och snorkig.
Självklart kan jag berätta mer ingående om vad vi ska göra- men det kommer att ge sig självt under trädens gång och det är väl synd att avslöja allt i förväg va?
De flesta har väl insett att vi tar en fin och vacker, strömlinjeformad, klassisk kaross och förser den med lite moderniteter under skalet så min fästmö ( som inte alls gillar hobbybilar) får en driftsäker och trevlig bil. Hon åker idag Toyota Corolla och nöjd med det då hon absolut inte vill ha en bil som går fortare än hastighetsbegränsningarna.... Här kommer hon få en bil med nästan 3 gånger den effekten hon har idag och den är stabil och driftsäker som en Volvo 244. Kan det bli bättre??
Den kommer ta henne från A till B. Golfbanan och hundpromenader ute i skogen- vilket är hennes huvudsysslor nuförtiden.
Jag bygger den lite ihop med mina kamrater som är väldigt kunniga och vi kommer inte alltid välja det billigaste alternativet- men det blir bra.
Kamraternas tid styr lite hur det rullar på- men jag är a pain in the ass för dem och knuffar på lite lagom hela tiden...
En del kan vara läsvärt för de som är intresserade....en del kanske inte
God Fortsättning!!