Snyggt med hjulen!
Men skippa för satan idéen med lyktorna...
x2 Det känns lite 87
90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » "Den grå" 62:an
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Snyggt med hjulen!
Men skippa för satan idéen med lyktorna...
x2 Det känns lite 87
fy fasen ...det var tider det.....lyktorna får helt klart vara så här till nästa sommar....

Jaha då har man fått ärva en digitalsystemkamera av farsan....inte är man fotografämne men här är en bilder.....behöver nog öva lite

CRAP!! dom såg sämre ut här än i datorn...... 
saknar bucklan på skärmen! 
Lugn Fredde. Du ser också sämre ut än datorn. Det är nog bara ingen som har vart ärlig nog att säga det bara.
Ja bucklan vart fixad i våras.....
IKA:

Jahaja då kom äntligen gangsterkepan på plats efter säker 3 år i malpåse....skulle tippa att samma personer som stört sig på dom röda lyktpottorna kommer att störa sig över kepan......bara för att dom inte ska få nått psykbryt så kan dom ju trösta sig med att ja ska ta bort färgen i lyktpottorna....räcker nog med en sak per år att störa sig på...
Vidare planer innan sommaren och BR är:
Måla om fälgarna, från rött till benvitt
Byta ut vissa dekaler på bilen (skitlöjligt men är man klibbfetischist så är man)
byta stötstångsrör
Oljekylare
byta bakdäck (upp en storlek)
ta bort de justerbara svärden och sätta dit notchade istället
justera framvagn

Byta bort den där röda färgen?? Det som blev sååå snyggt......
Men Steffe provar man inte så vet man inte.....nu har jag ju prövat å kan väl hålla med om att helt lyckat vart det ju kanske inte...
....men hallå...inga komentarer om kepan?
Lite oldtimer med keps, brukar inte gilla det men på denna bilen var det snyggt 
Benvita fälgar kommer bli kanon på den bilen 
Tänkte att det borde se smutt ut me benvita fälgar....såg nån bild på en brun fusksplit som såg riktigt bra ut...å det har blivit så vanligt med röda plåtisar.....
jaha fastän det är över en månad kvar till BR så kan ja inte låta bli att tänka....va fan gör ja om ja inte hinner.....

Hade iaf rätt i att det var igensatt oljekylare som orsakade den höga motortempen....hyffsat igensatt

Blir till att snygga till det mesta på motorn....ser fasen inte prydlig ut

Satan vad grejer det var i den 
Tja...så här vart den i årets tappning....skulle vart på väg till BR men ett trist oljeläckage upptäcktes idag (onsdag)....

Galet bra det blev utan det röda, kepsen blev pricken över i:et
Synd med BR däremot..
Litta gaffa och lite kärlek så ska det nog gå ändå
tack volvson....ja inte fick man nå komplimanger om det röda i lysena.....din farsa ringde igår kväll....ville visst komma och kolla på låset till motorhuven....
Nu är den tät oljekylaren, men får nog sikta på BR Classic kanske.......
Haha jag har hållit tyst om det röda, för det enda jag kunnat ge har varit konstruktiv kritik!
Härligt att han har ringt, för då kanske vi äntligen får till låset som det ska...har besiktning kommande tisdag...ojojoj
tack volvson....ja inte fick man nå komplimanger om det röda i lysena.....din farsa ringde igår kväll....ville visst komma och kolla på låset till motorhuven....
Nu är den tät oljekylaren, men får nog sikta på BR Classic kanske.......
Jaha då börjar det dra ihop sig till sommar igen och den årliga uppdateringen på den här sidan.....har inte hänt ett skit i vinter som vanligt. Men nu börjar man längta till BR. Har äntligen skaffat US stötfångare och vart rätt nöjd me utseendet...

Å en polare hittade lite vw prylar på stugan som ja mer än gjärna tog emot.....sen var de ju inte så snyggt me stenskottsskydd men de får sitta där tillsvidare

Kom på att ja ville ha lite bredare bakfälgar så ja håller på med ett par 8". Sitter 6,5" nu på den som är med volvo fälgbana men dom passar inte med PV snobbringar. får se om ja hinner det innan BR...tunt me tid just nu..
Det blev väldigt snyggt med us bågarna 
Vart lite mer grejer på den nu....gränsen börjar vara nådd
Före:
Efter:
Nu ere lite service å tvätt/polering kvar...ska justera framvagnen också, slarvade lite när ja monterade den kortade framvagnen.
ska sätta heli-coil runt oljelocket också, går inte å få tätt och det är gängpajj på nån m6:a.
Blir nog en rengöring av förgasaren för den verkar få lite magert så de kan nog vara dags. Får ja tid över så tar ja bort dom justerbara svärden och sätter dit notchade istället....
see ya
Den årliga uppdateringen gillas och det ser som vanligt riktigt bra ut! Varför ska du ta bort de justerbara svärden?
Har själv funderat på justerbara för att få ner min nån centimeter bak...
volvson: Justerbara svärd är inte det optimala för att sänka några centimeter...funkar bra om du ska finjustera höjden mellan höger och vänster sida....du behöver bara vrida om ett hack yttre ....kostar nada. Ja tar bort dom för att ja ska sätta dit jackade svärd istället.....fjädringen min bottnar mot stoppen när ja lastar mycket, typ då ja åker till BR ..Ja kanske inte sagt det förr men din 62:a vart riktigt prydlig, ser fram emot å se den på riktigt...
volvson: Justerbara svärd är inte det optimala för att sänka några centimeter...funkar bra om du ska finjustera höjden mellan höger och vänster sida....du behöver bara vrida om ett hack yttre ....kostar nada. Ja tar bort dom för att ja ska sätta dit jackade svärd istället.....fjädringen min bottnar mot stoppen när ja lastar mycket, typ då ja åker till BR ..Ja kanske inte sagt det förr men din 62:a vart riktigt prydlig, ser fram emot å se den på riktigt...
Förra sommaren när jag äntligen fick bilen rullande så hade jag sänkt ett hack yttre, problemet är bara att jag kör på 205or bak och fälgen bygger så pass mycket inåt så när jag körde med ett hack yttre så orsakar hjulvinkeln att däcket börjar gnaga mot svärdet....Och jag skulle helst bara vilja sänka så passa mycket att skärmen följer i linje med däcket, delvis få bort luftspalten man ser mellan däck och skärmkant. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska uppfylla min dröm haha... Då är jag med på din tanke, kan ju vara gode trevligt att ha lite komfort (eller vad man nu ska kalla det..
) när man ska rulla längre sträckor.
Tack, skoj att höra! Blir nog betydligt mer körande i sommar nu när grejerna verkar hålla ihop. Kom ihåg en sak Fredde, jag skulle inte fått ihop min röda utan din hjälp, med både framvagnen och som rådgivare på alla mina lugtkylda funderingar!! 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » "Den grå" 62:an
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.