Som ni förstår så försöker jag ge den här tråden lite humor..
Är inte säker på att det lyckas, men va fan, försöka kan man väl få göra.
När det gäller vingen: jag tycker allvarligt att den är förbannat snygg!
Det är konstigt, den baklucka med spoiler som var med bilen när jag köpte den, helt i glasfiber, är så förbannat ful så jag skulle aldrig ens komma på tanken att montera den på en bil som jag äger!
Men den här lucksaten som Lennart lagt ner flera dagar på att få i rimligt skick, glasfiber på plåtlucka, full i sprickor å jävelstyg är SNYGG.
Konstig, det skiljer ju bara någon centimeter här å där...
Men det där är min högst personlig mening.
Nu tillbaka till den vanliga jargongen, förlåt för att jag sansade mig ett ögonblick..))
Den Fula Ankungen har fått ytterligare en operation idag.
Den har numera kontakt med alla ankors skapare via trådlös kommunikation via takantenn, hör och häpna!
Bildbevis kommer först imorgon.
TILL SIST:
Jag är inte övertygad om att ni på forumet alls har förstått Den Fula Ankungen:
Sist i det här inlägget kommer en adress som hjälper er icke pålästa att förstå ankan. (läs den på skoj))))
Ankungen är egentligen en Volkswagen 1303S, det var bara det att 1303:an föddes i fel familj !!!
Den föddes i en familj som tidigare bara bestått av vackra splittar, charmiga ovaler och vackra bubblor med liggande lyktor!!
Och så kom då denna anksate till världen, tjockbubbla, ful som fan, helt missförstådd och totalt utskåpad av all.
Vad ni inte förstått, men som ni kommer att förstå om ni bemödar er att läsa sagan sen, är att den egentligen ÄR EN PORSCHE!!!!
Den blev bara född i fel familj!!!
Tekniskt sett är Den Fula Ankungen MYCKET närmare besläktad en 911:a än ålderdomliga undermåliga konstruktioner med pendelaxlar och länkpinneframvagnar och annat fanstyg!!!!
Ankungen var en jävligt ful anka, men en överjävligt fin svan!
Och ALLA normalt funtade människor VET att en SVAN står högre i kurs än en ANKA.
http://goodnightsaga.com/sv/ankungen
(jag är bara avundsjuk, när jag köpt första splitten , då är den bäst, hoppas ni har humor!))))))
Visst finns det mål och mening med vår färd, men det är resan som är mödan värd....