1,776

Var detta till en kille son hette Jacob från Falkenberg? Har en polare som just idag skulle åka och kika på en Lupo 3L!

j:son skrev:

Sålde en av mina Lupo 3L.
Till utsatt pris.

Trotts mååånga mail och sms med bud på hälften.
Tur jag klarade vänta tre dagar.  ICQ/ag

1,777

Nej han var tyvärr inte snabb nog. En annan hann före.

Har dock en till, men han tyckte den hade gått för mycket.
Hälsa han att milen kan han skita i då saker byts allt eftersom dom slits.
Så en som gått hälften har kanske alla jobbiga utgifter framför sig, medan denna har redan fått alla uppgraderingar.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

1,778

25hpman skrev:

Det märket hade min nyrenoverade Hazet-panel gillat skarpt. De gamla är blanka o de nya är skrovliga...det vill jag inte ha.

Sitter det mellan bakluckan och motorluckan på din?

Ät gul snö, det kan vara öl.

1,779

har städat o flyttat runt mina bilar o tagit fram nästa obj för renov o försäljning,tusan vad mycket skräp man samlar på sig ICQ/ad  det tog 2tim o gräva fram bussen o tömma den på prylar

Post's attachments

dragster 733.jpg, 793.67 kb, 1920 x 1080
dragster 733.jpg 793.67 kb, 145 downloads since 2013-02-10 

dragster 734.jpg, 801.38 kb, 1920 x 1080
dragster 734.jpg 801.38 kb, 134 downloads since 2013-02-10 

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

1,780

lowang skrev:
25hpman skrev:

Det märket hade min nyrenoverade Hazet-panel gillat skarpt. De gamla är blanka o de nya är skrovliga...det vill jag inte ha.

Japp. 4 små hål vart det där, o Thure hare fått stränga order på att inte spackla igen dom.  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

1,781

På tillfälligt besök (en vecka) i Up North's hemkommun Skellefteå...

1,782

25hpman skrev:
lowang skrev:
25hpman skrev:

Japp. 4 små hål vart det där, o Thure hare fått stränga order på att inte spackla igen dom.  ICQ/ae

Jag fick fila upp mina, hängde 4 små tunna korvar på insidan ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

1,783

Var i Thailand någon vecka och klart man hade rätt tröja med sig ICQ/ad

http://i142.photobucket.com/albums/r92/jukk123/boxervillethai_zps7c269803.jpg

1,784

Skön bild ! ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

1,785

Vabbar och läser projekttrådar och laddar inför ett ryck med bussen när frun kommer hem. ICQ/ag

utan vw just nu... :-(

1,786

johanj skrev:

Var i Thailand någon vecka och klart man hade rätt tröja med sig ICQ/ad

http://i142.photobucket.com/albums/r92/jukk123/boxervillethai_zps7c269803.jpg

Tänk vad man kan göra i photoschop. ICQ/ad

Ser trevligt ut..kollar på snövallarna utanför fönstret. ICQ/ac

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

1,787

Jag la upp bilder på min Jetta igår på Garaget , gick ett par timmar , sen låste dom den.

Motivering: Dåligt skick.

Men min gamla passat som jag krockade fick vara kvar , fast den var ju betydligt sämre och rostiggare än jettan.  Default/lol  Default/lol

ja dom är ju väldigt roliga på den sidan.  ICQ/ag

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

1,788

Såg en silvrig BMW kombi dra ett släp på E18 mot Enköping. På släpet hade han en svart ovalbubbla ICQ/ab

Någon som känner sig träffad? Kunde inte låta bli och ta ett kort om nån vill se ICQ/ab

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

1,789

Snyggt, "anhänger" betyder ju dragkrok...den är ju placerad där bak.  ICQ/ag

1,790

Har just landat hemma efter en 9 timmars VW-garage rundtur i Västerås idag tillsammans med Uno. Riktigt trevligt har det varit  ICQ/ag

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

1,791 Senaste redigerad av 25hpman (2013-02-17 08:12:29)

Var in på Up north i morse o la en order på lite förnödenheter.
Körde sen söderut mot Stockholm. I Älandsbro stod det en early bay under en meter snö o blänkte...

1,792

Idag vart det dop för min lilla underbara dotter. Så stolt man var idag i kyrkan.

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,793

Jasså...vad ska hon heta nu då?

VeWe-Eva...eller nåt liknande?

1,794

Nä din fjant ICQ/ab hon heter Annie.

Medlem i Halmstad Luftkühlers

1,795

Hehe...

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

1,796

bakaxelstyrning TRASIG,, jo.. å de är inte alls kul vill ja lova..

VInterväg tidig morgon fullt lastad 24m lastbil å släp, tuffar på i godan ro i 80 å kommer till en krokig nedförsbake och VIPPS så får driven STYRNING ., hela ekipaget viker sig rätt skapligt så pass att jag han tänka tur jag har bälte på för nu åker vi ut i skogen...... men lyckades räta ut å stanna,,, bakaxelstyrningen hade alltså gått sönder och tvärställt sig, vilket resulterat i att drivhjulen fick "styrning"... INTE KUL....
Som tur va var de nu bara hissa boggien å åka vidare till verkstan,,

Bubbelicious For Life

1,797

TjejApa skrev:

VInterväg tidig morgon fullt lastad 24m lastbil å släp, tuffar på i godan ro i 80 å kommer till en krokig nedförsbake och VIPPS så får driven STYRNING ., hela ekipaget viker sig rätt skapligt så pass att jag han tänka tur jag har bälte på för nu åker vi ut i skogen...... men lyckades räta ut å stanna,,, bakaxelstyrningen hade alltså gått sönder och tvärställt sig, vilket resulterat i att drivhjulen fick "styrning"... INTE KUL....

Hissa boggien får man ju inte göra när man är full lastad enligt eu (ec97/27).  ICQ/ae

utan vw just nu... :-(

1,798

Fick nys om en 63:a Bubbla soltak idag!
Vit och såg ganska fräsch ut, har stått under tak sen jag vet inte när, länge iaf...
Ska försöka komma överens om ett pris med ägaren så ska damen få sig en härlig sommarbil ICQ/ab

Tillbaka i ny förpackning...

1,799

Tobias skrev:
TjejApa skrev:

Hissa boggien får man ju inte göra när man är full lastad enligt eu (ec97/27).  ICQ/ae

fick å fick hehe.. behövdes annars hade halva norrbotten blit tokiga eftersom inte posten hade kommit i tid,. :-P

Bubbelicious For Life

1,800

Badat och druckit några öl i florida ICQ/ab ca 28º i skugan

http://i878.photobucket.com/albums/ab346/Owennermark/20130219_112312_zps786c4661.jpg

Type2-57 PG/SG
Såld-Lowlight ghia-56