Var detta till en kille son hette Jacob från Falkenberg? Har en polare som just idag skulle åka och kika på en Lupo 3L!
Sålde en av mina Lupo 3L.
Till utsatt pris.Trotts mååånga mail och sms med bud på hälften.
Tur jag klarade vänta tre dagar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Sidor Föregående 1 … 70 71 72 73 74 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Var detta till en kille son hette Jacob från Falkenberg? Har en polare som just idag skulle åka och kika på en Lupo 3L!
Sålde en av mina Lupo 3L.
Till utsatt pris.Trotts mååånga mail och sms med bud på hälften.
Tur jag klarade vänta tre dagar.
Nej han var tyvärr inte snabb nog. En annan hann före.
Har dock en till, men han tyckte den hade gått för mycket.
Hälsa han att milen kan han skita i då saker byts allt eftersom dom slits.
Så en som gått hälften har kanske alla jobbiga utgifter framför sig, medan denna har redan fått alla uppgraderingar.
Det märket hade min nyrenoverade Hazet-panel gillat skarpt. De gamla är blanka o de nya är skrovliga...det vill jag inte ha.
Sitter det mellan bakluckan och motorluckan på din?
har städat o flyttat runt mina bilar o tagit fram nästa obj för renov o försäljning,tusan vad mycket skräp man samlar på sig
det tog 2tim o gräva fram bussen o tömma den på prylar
25hpman skrev:Det märket hade min nyrenoverade Hazet-panel gillat skarpt. De gamla är blanka o de nya är skrovliga...det vill jag inte ha.
Japp. 4 små hål vart det där, o Thure hare fått stränga order på att inte spackla igen dom. 
På tillfälligt besök (en vecka) i Up North's hemkommun Skellefteå...
lowang skrev:25hpman skrev:Det märket hade min nyrenoverade Hazet-panel gillat skarpt. De gamla är blanka o de nya är skrovliga...det vill jag inte ha.
Japp. 4 små hål vart det där, o Thure hare fått stränga order på att inte spackla igen dom.
Jag fick fila upp mina, hängde 4 små tunna korvar på insidan 
Var i Thailand någon vecka och klart man hade rätt tröja med sig 

Skön bild ! 

Vabbar och läser projekttrådar och laddar inför ett ryck med bussen när frun kommer hem. 
Var i Thailand någon vecka och klart man hade rätt tröja med sig
Tänk vad man kan göra i photoschop.
Ser trevligt ut..kollar på snövallarna utanför fönstret. 
Jag la upp bilder på min Jetta igår på Garaget , gick ett par timmar , sen låste dom den.
Motivering: Dåligt skick.
Men min gamla passat som jag krockade fick vara kvar , fast den var ju betydligt sämre och rostiggare än jettan.
ja dom är ju väldigt roliga på den sidan. 
Såg en silvrig BMW kombi dra ett släp på E18 mot Enköping. På släpet hade han en svart ovalbubbla 
Någon som känner sig träffad? Kunde inte låta bli och ta ett kort om nån vill se 
Snyggt, "anhänger" betyder ju dragkrok...den är ju placerad där bak. 
Har just landat hemma efter en 9 timmars VW-garage rundtur i Västerås idag tillsammans med Uno. Riktigt trevligt har det varit 
Var in på Up north i morse o la en order på lite förnödenheter.
Körde sen söderut mot Stockholm. I Älandsbro stod det en early bay under en meter snö o blänkte...
Idag vart det dop för min lilla underbara dotter. Så stolt man var idag i kyrkan.
Jasså...vad ska hon heta nu då?
VeWe-Eva...eller nåt liknande?
Hehe...
bakaxelstyrning TRASIG,, jo.. å de är inte alls kul vill ja lova..
VInterväg tidig morgon fullt lastad 24m lastbil å släp, tuffar på i godan ro i 80 å kommer till en krokig nedförsbake och VIPPS så får driven STYRNING ., hela ekipaget viker sig rätt skapligt så pass att jag han tänka tur jag har bälte på för nu åker vi ut i skogen...... men lyckades räta ut å stanna,,, bakaxelstyrningen hade alltså gått sönder och tvärställt sig, vilket resulterat i att drivhjulen fick "styrning"... INTE KUL....
Som tur va var de nu bara hissa boggien å åka vidare till verkstan,,
bakaxelstyrning TRASIG,, jo.. å de är inte alls kul vill ja lova..
VInterväg tidig morgon fullt lastad 24m lastbil å släp, tuffar på i godan ro i 80 å kommer till en krokig nedförsbake och VIPPS så får driven STYRNING ., hela ekipaget viker sig rätt skapligt så pass att jag han tänka tur jag har bälte på för nu åker vi ut i skogen...... men lyckades räta ut å stanna,,, bakaxelstyrningen hade alltså gått sönder och tvärställt sig, vilket resulterat i att drivhjulen fick "styrning"... INTE KUL....
Som tur va var de nu bara hissa boggien å åka vidare till verkstan,,
Hissa boggien får man ju inte göra när man är full lastad enligt eu (ec97/27). 
Fick nys om en 63:a Bubbla soltak idag!
Vit och såg ganska fräsch ut, har stått under tak sen jag vet inte när, länge iaf...
Ska försöka komma överens om ett pris med ägaren så ska damen få sig en härlig sommarbil 
TjejApa skrev:bakaxelstyrning TRASIG,, jo.. å de är inte alls kul vill ja lova..
Som tur va var de nu bara hissa boggien å åka vidare till verkstan,,Hissa boggien får man ju inte göra när man är full lastad enligt eu (ec97/27).
fick å fick hehe.. behövdes annars hade halva norrbotten blit tokiga eftersom inte posten hade kommit i tid,. :-P
Badat och druckit några öl i florida
ca 28º i skugan

Sidor Föregående 1 … 70 71 72 73 74 … 150 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Dagens händelser
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.