Mats W skrev:Bengt H skrev:Följer med spänning, har också en Horizontblå oval med buckligt tak o ett soltak liggande.... 
Jaså (hade du ÄNNU mer i ladorna?!
) - men jag antar att en hardcore vintage-kille som du sätter i ett 3-vecks soltak när du ändå gör dig besväret
Bye the way - du hade ju diagonaldäck på samtliga dina åkbilar, vilket fabrikat brukar du använda? Jag är även nyfiken på lufttrycket... Jag kör med diagonaldäck på min tvåtons-jänkare och har ca 1,7 kilo i dem (9.00x14 4ply BF Goodrich). Jag tycker diagonaldäck är överlägset snyggast på gamla bilar (överväger att använda 5.60x15 4 ply Firestone på min svarta 60:a nämligen)
!
Jo det finns mer i lador o hus
Ovalen är en -56:a så den ska ha 2 vecks taket dock får man väl fixa så det ser rätt ut i hörnen....
Jag har Avon, Camak(eller hur det nu stavas...), Exelcior och Michelin. Avonen är lite stora men fina att köra på, Camaken är lågpris o kvaliteten därefter
, Exelciorna har jag inte kört mer än 60 70 mil med så svårt att uttala sig om, Michelin har jag på -57 cabben o dom är bra. Man bör ha dom lite hårare pumpade än dom gamla rekomendationerna, 1,8 bak o 1,5 fram brukar jag ha, då blir dom stadigare.