Ju mer vi undersökt saken, så har vi börjat inse att de båda karosserna skiljer mer än vi trodde från början, bland annat så skiljer både dörrarna och själva karossen runt dörrarna och även bensintanken och värmekanalsutblåsen. Så det blir till att byta allt runt dessa delar också för att få bilen till en 'äkta' -55. Eller så behåller han de nyare dörrarna, värmeutblåsen och bensintanken, vi får se...
Hur som helst så har vi mjukstartat med att försöka hitta rost på den nyare karossen och ska laga de områden som är markerade på bilden.

Tanken är sedan att lyfta karossen på 55:an och reparera bottenplattan, för att bilen ska får rätt identitet. Vi har nämligen varken bottenplatta eller id till den tomma karossen.
Bygget har sedan gått med snigelfart p.g.a. alltför många projekt. Andreas har kanske hunnit laga kaross någon timme per månad på sin höjd
. Men å andra sidan har han fixat både en A-traktor och en gammal äkta EPA som han ju kan köra med.
Andreas är en mycket duktig mekaniker, men är kanske lite för snäll eftersom han hjälper alla som frågar honom. Han får helt enkelt sällan tid till sina egna projekt...
Det fattas ju dessutom både bottenplatta och identitet på 57:an, vilket måste åtgärdas på något vis. Därför uppstod det ett 'ryck' sommaren 2010 då ”roadkill” på MB erbjöd mig en komplett bottenplatta med identitet mot avhämtning hemma hos honom
!!

Lastning hemma hos Magnus (alias roadkill) i Uddevalla.

Urlastning hemma.
.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>