Planen är att måla om garagegolvet i sommar nåt som jag har dragit mig för att göra nu i två år men nu måste det göras
Då jag har ett hyfsat stort garage på 120m2 så vill jag ju gärna hitta en billig färg som är så bra som möjligt, vet att det blir svårt att klara de kriterierna.
I dagsläget har jag Marmoflor tror jag det ser ut som det iaf, förra ägaren hade ingen värme på i garaget och runtom det var det tät skog så inte ens på sommaren blev det nån värme i det.
Så när jag köpte det för ett par år sen så startade jag elementen och skövlade skogen så att det blev varmt o mysigt med följden av att fukten i golvplattan torkade ur och färgen reste sig i stora flak på sina ställen.
Många färger är helt täta vad jag har förstått som t.ex 2k marmoflor så denna gången ska jag nog satsa på en färg som är diffusionsöppen (andas) bara för säkerhets skull om det nu skulle vara nån fukt kvar i plattan.
Söker lite tips om vad ni har målat era golv med och om ni har blivit nöjda.
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

.
justerad kostnad... slipning och härdning med vattenglas ger en yta som värsta polerade stenskivan.. vilket det ju nästan e.. men det blir en ganska så mörk, svårt att se ev tappade smådelar... men rak yta. nackdelen, allt måste vara tomt i 2 dygn.. under processen......