Bay pickup, detta mirakel, detta under... !
Idag var det finväder så Junior och jag tog ut Bay pickan ur ladan, laddade batteriet lite och vred på nyckeln, startade lätt som en pannkaka, muttrade dit en uppsättning vinterhjul ,fikade lite och skulle ta en sväng i solen.
Att lägga på vinterhjul nu kan väl iofs kännas lite onödigt men det var även av den anledningen att jag ska lägga om sommardäcken på ett par andra fälgar inför beach 2012.
Men tror nu solen höll i sej, icke sa Nicke (Nyfiken..
) .. naturligtvis så började det spöregna,solen försvann och det började blåsa som bara den...
Desutom skulle jag flytta på bruks Opeln och körde då över skarvsladden till laddaren som jag då ryckte ur väggkontakten som gick sönder..
Men va fan, har jag sagt jag ska ut på en vårtur så ska jag ut på en vårtur ! Åkte till kiosken och köpte godis...
Kom iaf hem glad och nöjd så jag passade på att måla upp ett par stötfångare som ska hängas dit innan sommar´n , jag har bestämt mej för att köra på militärstuk ännu mer så det ska hängas dit lite pynt som jag inskaffat under vintern. Ni får se mer av det längre fram i vår ! Observera att färgen skiljer inte så mycket i verkligheten men de ska nog iaf patineras , tänkte hänga dom på väggen mot solsidan och kasta grus på dom varannan dag..
Nu blir det TV med familjen så : Ten-four, over and out !
..................................................................................
Turbomike : Jodå så är det... 
Post's attachments
2012-03-10 004.jpg 144.99 kb, 237 downloads since 2012-03-10

2012-03-10 X.JPG 155.14 kb, 214 downloads since 2012-03-10
You´ll never know...