För er som undrar så tar dom 249$ för frakt till sverige.
såg onekligen intressant ut. Vågar inte kapa i min bubbla, men det hade vart skoj att sätta ett sånt i min bmw e28 
de e väl som de säger själva att det inte är som ett original. snarare långt ifrån...
änsålänge kostar väl ett 2-viks original i ok skick betydligt mindre än vad detta kostar hemma vid dörren... förstår inte varför man ska välja detta då... möjligen om det är enklare att montera...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
Johan, vet du var man får tag på ett "2-viks original i ok skick"? 
dyker ju upp i annonser då och då... bara hålla ögonen öppna tror jag... 3-viks är ju svårare att få tag på... för att inte säga omöjligt om man inte slänger fram hela månadslönen och lite till...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
dyker ju upp i annonser då och då... bara hålla ögonen öppna tror jag... 3-viks är ju svårare att få tag på... för att inte säga omöjligt om man inte slänger fram hela månadslönen och lite till...
Jeg kjøpte ett nytt Webasto 3-fold soltak for 3 år siden, fra R & S Coachbuilds i London. De overtok Webastos produksjon av de tidlige soltakene (produsert til VW siden 1950). Bruksanvisningen er en stensilkopia fra 1976...
Litt jobb å montere, men det er ihvertfall tidstypisk, og mer gedigent enn Golde. Og 3-folder 
johan_l skrev:dyker ju upp i annonser då och då... bara hålla ögonen öppna tror jag... 3-viks är ju svårare att få tag på... för att inte säga omöjligt om man inte slänger fram hela månadslönen och lite till...
Jeg kjøpte ett nytt Webasto 3-fold soltak for 3 år siden, fra R & S Coachbuilds i London. De overtok Webastos produksjon av de tidlige soltakene (produsert til VW siden 1950). Bruksanvisningen er en stensilkopia fra 1976...
Litt jobb å montere, men det er ihvertfall tidstypisk, og mer gedigent enn Golde. Og 3-folder
MAO så nära originalutförande som man kan komma då.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967