1

http://www.slidingragtops.com/18.html

Någon som vet nåt om dessa?

Get low, or die tryin

2

För er som undrar så tar dom 249$ för frakt till sverige.

Get low, or die tryin

3

såg onekligen intressant ut. Vågar inte kapa i min bubbla, men det hade vart skoj att sätta ett sånt i min bmw e28 ICQ/ag

4

de e väl som de säger själva att det inte är som ett original. snarare långt ifrån...

änsålänge kostar väl ett 2-viks original i ok skick betydligt mindre än vad detta kostar hemma vid dörren... förstår inte varför man ska välja detta då... möjligen om det är enklare att montera...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

5

Johan, vet du var man får tag på ett "2-viks original i ok skick"?  ICQ/an

6

dyker ju upp i annonser då och då... bara hålla ögonen öppna tror jag... 3-viks är ju svårare att få tag på... för att inte säga omöjligt om man inte slänger fram hela månadslönen och lite till...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

7

johan_l skrev:

dyker ju upp i annonser då och då... bara hålla ögonen öppna tror jag... 3-viks är ju svårare att få tag på... för att inte säga omöjligt om man inte slänger fram hela månadslönen och lite till...

Jeg kjøpte ett nytt Webasto 3-fold soltak for 3 år siden, fra R & S Coachbuilds i London. De overtok Webastos produksjon av de tidlige soltakene (produsert til VW siden 1950). Bruksanvisningen er en stensilkopia fra 1976...

Litt jobb å montere, men det er ihvertfall tidstypisk, og mer gedigent enn Golde. Og 3-folder ICQ/ab

Åker Oval- 8/55, en görtidlig 56a.

8

Kjell Roar skrev:
johan_l skrev:

Jeg kjøpte ett nytt Webasto 3-fold soltak for 3 år siden, fra R & S Coachbuilds i London. De overtok Webastos produksjon av de tidlige soltakene (produsert til VW siden 1950). Bruksanvisningen er en stensilkopia fra 1976...

Litt jobb å montere, men det er ihvertfall tidstypisk, og mer gedigent enn Golde. Og 3-folder ICQ/ab

MAO så nära originalutförande som man kan komma då.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

9

Och för den med för mycket pengar i lommen...

http://vwsunroofs.com/index.php?main_pa … ts_id=1137

S