Behöver 2 st fina reflektorer.De sitter i bubbla och buss 68-73 ungefär. Det är den modellen man justerar lyset genom kromsargen. Kompletta lyktor går också bra.
Jag har! Ska kolla skicket...
Ferguson TED 20 1953
Volvo T31
Suzuki K50 1976
Jag har en ombyggnadssats inför högertrafiksomläggningen. Ena packningen mellan glas och reflektor e paj annars ok kartongskick. En splitbussratt skulle jag bli glad av. Kan det tänkas finnas?
bdagman: Inte för att jag vill vara någon messerschmitt, men dessa ser lite för tidiga ut. Micke sökte väl typ 1-2 reflektorer för de stående lysena, dvs 68-73 
Skickar ett PM till dej bdagman så pajar jag inte tråden så mycket för Micke... 
Ja kan ha i källarn, ska inventera i morrn bytes isf mot ex 2 svarta dörrsidor 
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
bdagman: Inte för att jag vill vara någon messerschmitt, men dessa ser lite för tidiga ut. Micke sökte väl typ 1-2 reflektorer för de stående lysena, dvs 68-73
De ser faktiskt lika ut. Kan det vara samma reflektor liggande som stående lyktor? Någon som vet? Diametern ska vara 175 mm och det ska vara 4 hål för gummigenomföringarna i kanten.
bdagman: Kan du mäta reflektorn? Ingen splitbussratt på hyllan tyvärr..
Edström: Det ligger två svarta dörrsidor och väntar här...
TonyD: Kolla gärna och återkom.
Jag tror att brandbilsdubbelhytten har dåliga reflektorer också så jag köper gärna fler.
Helt OK att messerschmitta lite ibland så länge det lär mig något nytt ;-). Det fanns tydligen en ratt att byta med här på forumet så den här satsen är inte aktuell längre men jag tror att jag har ett par bay i gömmorna också. Återkommer isf.