1

Behöver 2 st fina reflektorer.De sitter i bubbla och buss 68-73 ungefär. Det är den modellen man justerar lyset genom kromsargen. Kompletta lyktor går också bra.

Post's attachments

DSCN3986.JPG, 161.54 kb, 1024 x 768
DSCN3986.JPG 161.54 kb, 163 downloads since 2012-03-02 

[

2

Jag har! Ska kolla skicket...

Opel Rekord P2 1962
Ferguson TED 20 1953
Volvo T31
Suzuki K50 1976

3

Jag har en ombyggnadssats inför högertrafiksomläggningen. Ena packningen mellan glas och reflektor e paj annars ok kartongskick. En splitbussratt skulle jag bli glad av. Kan det tänkas finnas?
http://i39.tinypic.com/dw9ko.png

4

bdagman: Inte för att jag vill vara någon messerschmitt, men dessa ser lite för tidiga ut. Micke sökte väl typ 1-2 reflektorer för de stående lysena, dvs 68-73  ICQ/ab

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

5

Skickar ett PM till dej bdagman så pajar jag inte tråden så mycket för Micke... ICQ/ad

You´ll never know...

6

Ja kan ha i källarn, ska inventera i morrn bytes isf mot ex 2 svarta dörrsidor ICQ/ad

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

7

Peter S skrev:

bdagman: Inte för att jag vill vara någon messerschmitt, men dessa ser lite för tidiga ut. Micke sökte väl typ 1-2 reflektorer för de stående lysena, dvs 68-73  ICQ/ab

De ser faktiskt lika ut. Kan det vara samma reflektor liggande som stående lyktor? Någon som vet? Diametern ska vara 175 mm och det ska vara 4 hål för gummigenomföringarna i kanten.

bdagman: Kan du mäta reflektorn? Ingen splitbussratt på hyllan tyvärr..

Edström: Det ligger två svarta dörrsidor och väntar här...

TonyD: Kolla gärna och återkom.

Jag tror att brandbilsdubbelhytten har dåliga reflektorer också så jag köper gärna fler.

[

8

Peter S skrev:

Helt OK att messerschmitta lite ibland så länge det lär mig något nytt ;-). Det fanns tydligen en ratt att byta med här på forumet så den här satsen är inte aktuell längre men jag tror att jag har ett par bay i gömmorna också. Återkommer isf.