Det krävs en hel del för att få det att hålla bra med 200hp och entusiastisk körning.... och troligen en lika entusiastik plånbok 
du kommer att behöva staga upp och förstärka en hel del i bakvagnen enligt konstens alla regler
"cupstag", "bergbalk", stummontera lådan ? bättre bussningar fram i svärden osv....
för oftast är det hjulhopp som dödar lådorna.
jag skulle tro du minst behöver en preppad typ1 låda med weddle drev byggd efter konstens alla regler..
allting går men just lådor är nog en sån sak man behöver erfarenhet på skulle jag tro.
kolla med kcr trans i usa:
http://www.kcrtrans.com/strip.html
Eller med Landelius här på forumet. han bygger på beställning.
edit, såg att han precis postat före mig undertiden jag skrev detta....
han vet nog vad du behöver.....
Ett billigare alternativ kan vara att förstärka allt i vanlig ording enligt ovan men att leta reda på en 091 6 ribbad buss låda.
de håller hyffsat och är överkomliga i pris. brukar dock behöva en del jobb med att få det att passa mot länkaget då växelföraren ligger för högt.
men det går att ordna. du behöver även irs konvertera om du inte har det sen förut.
Dessutom brukar utväxlingen vara anpassad för en baybuss hastighet 
Ska du ha en all out låda så se om du kan få tag på en "mendeola" låda, men det brukar vara rackarns mkt $$ men det är det som håller bäst på strippen vad jag hört....
VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56