IT´S ALIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan det varit bensinpumpen
Först & främst ett jätte tack till alla som engagerat sig det senaste dygnet,
RS & Nicke är välkomna hit & dela på pizzan när ni vill!!
då de båda var inne på att det var bränslerelaterat eller att den gick snålt vid gaspådrag.. å ja som hade börjat se fram emot främmat
Som synes så hade den nya bensinpumpen brunnit upp.. såg inte så lovande ut när ja plockat ur den & gav den ström.. ( föredömligt när man testar brandorsak står en bensindunk bredvid
)
Så därav att den dog i går.. letade upp denna tidigare pumpen även den köpt ny i samband med monteringen av motorn, när den plockades ner hittades en stor spricka i pumphuset.. dessutom med massa plastflis i, så den både drack luft & gick oregelbundet..
Slutligen letades pumpen som satt i frugans bubbla upp, sleten och dann plockades innanmätet ur den & i symbios med delar från de andra två byggdes en "ny"
Denna pump har ja papper på att den sattes i tidigt 90tal. Buggyn startade direkt och tack vare sommardäck har den nu stått på tomgång i 30 min i snöstorm under tiden ja hämtade & bytt till vinterdäck så ja kom loss ur snödrivan och kunde köra in i garaget igen.
Men i iver gick de på bresida ut på gatan ... men ångrade mig snabbt då ja kom på att alla lampor & reflexer låg kvar i garaget. I morrn hämtas isdäcken ja köpt av JN senn ska de bli åka av !
börjar känna mig som en bloggare, kanske skulle skapa en tråd.. 
Men nu väntar bubbelbad & topgear!
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894