876

SakLetare skrev:
Jiiisper skrev:
SakLetare skrev:

Tog en biltur för att kolla på en pickup idag... slutar med att vi tar i hand på att jag ska ta hem en EH och en DH ICQ/ag Latebayár så klart, annars hade man ju varit miljonär.

Svin! ICQ/ad

Fattigt svin Default/smile inga gratis grejer direkt. Men ack så nära dej...  ICQ/ag

Vart hittade du på dem då? Var i Uppsala bor du? Inte du som bor i rasbo korset med den röda fina bayen? Vill du bli av med dubbelhytten så säg till!!! ICQ/ad eller om du får något mer tips här i krokarna och inte vill ha det själv!

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

877

Sitter på jobbet och sneglar på termometern, suck. Minus 37, burr burr. Tur att det börjar vända mot vår snart, eller  Default/hmm

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

878

lappstockholmarn skrev:

Sitter på jobbet och sneglar på termometern, suck. Minus 37, burr burr. Tur att det börjar vända mot vår snart, eller  Default/hmm

Fy fan vad kallt och jag som tycker att jag bor på fel ställe i världen!

879

Jiiisper skrev:
SakLetare skrev:
Jiiisper skrev:

Svin! ICQ/ad

Fattigt svin Default/smile inga gratis grejer direkt. Men ack så nära dej...  ICQ/ag

Vart hittade du på dem då? Var i Uppsala bor du? Inte du som bor i rasbo korset med den röda fina bayen? Vill du bli av med dubbelhytten så säg till!!! ICQ/ad eller om du får något mer tips här i krokarna och inte vill ha det själv!

Bor i Funbo 1 mil utan för stan, han som bor i Rasbo borde va Magnus har en fin röd bubbla oxå. Vart jag hitta bilarna nånstanns ska jag berätta i en projekttråd på lördag kväll ICQ/ad

Bubbla -62
Buss -60

880

Okej! Låter kanoners de!!

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

881 Senaste redigerad av easos (2012-02-02 23:27:31)

http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1 … -busskrock

Tur att ingen kom till skada då !

& ja det blev en cab ! ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

882

Precis hemkommen från långbordet på 356 klubbens månadsmöte. Smaskigt värre.
Som vanligt lite kul grejor att titta på o lite grejor som bytte ägare.  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

883

Först kom Walle med ett par lastdörrar, sen var det läxförhör med Kisavw o Kimboow.

884

25hpman skrev:

Först kom Walle med ett par lastdörrar, sen var det läxförhör med Kisavw o Kimboow.

Alltid trevligt att träffa dig och tjabba lite skit.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

885

25hpman skrev:

det var nog det KALLASTE  läxförhör jag har varit med om !!  Default/yikes   ICQ/ag

jag höll klippa ett rådjur jag på en 100 ner till 70 sträcka (utanför laholm) men rådjuret vände på klacken när han såg vem som körde  Default/lol  ICQ/ae  ICQ/ad

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

886

Fick precis ett erbjudande om att köpa en -64 splitpanel  ICQ/ab  Det kom ett kort via mobilen följt av ett mobilsamtal från snubben som ville sälja panelen, av kortet att döma var det en komplett men lite rostig panel. Fler bilder är beställda  ICQ/ae

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

887

Vän av ordning undrar ju vad du ska med den till?  Den lär ju då komma från hopplöshet till ett fullständigt vacuum...  ICQ/ad  Default/lol  (ett påhopp till) men på skoj.  ICQ/ae

888

25hpman skrev:

Vän av ordning undrar ju vad du ska med den till?  Den lär ju då komma från hopplöshet till ett fullständigt vacuum...  ICQ/ad  Default/lol  (ett påhopp till) men på skoj.  ICQ/ae

Du är rolig du Tomas  Default/lol  men jag skrev ju faktiskt bara att jag blev erbjuden, inte att jag skulle köpa den för det är inte bestämt än  ICQ/ad  ........fullständigt vacuum....jo jo  Default/lol

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

889

Har varit på loftet nu så att det kan hända nåt i ditt vacuum.  ICQ/ad

890

Idag var Yogi på besök. Han skulle ha två dörrsidor, men det blev även två framskärmar, en stol och ett fotsteg. Jag tror han blev nöjd....  ICQ/ab

891

Så sjukt glad för världens enklaste grej. TROCADERO modell "light", endast 7kalorier.

Bubbla -62
Buss -60

892

Ska hämta en ny  bruksbil på lördag... Skoda Octavia 2,0 Tdi -10  ICQ/ag  ICQ/ag
Nån som vet om den har några speciella svaga punkter som man ska kolla extra noga??

( Förutom att det är en Skoda då )

893

Jahaja...imorron ska jag o J:son(!) på upptäcksfärd. Ett tips ska kontrolleras inom lanskapsgränsen.  ICQ/ad

894

Rammstein idag ICQ/ag

895

Michos Miche skrev:

Rammstein idag ICQ/ag

Sitter hemma och surar över att man inte är där! ICQ/ac

Typ1 -66  -  Typ1 -57 "stort hål i taket"

896

http://i111.photobucket.com/albums/n125/michz_2006/20120218231.jpg

Kanske Sveriges enda blinkersglas till splitbuss signerat av Rammstein, haha!

897

Snyggt, synd att du måste använda en stor bricka på ena sidan för att få dit den på en buss bara...

898

Var in med en häst till djursjukhuset i dag hade ett sår på ett "knä" självrisken blir ca 20k ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

899

dyra hästkrafter... kommer ihåg min x frus halvblod som åkte in till veterinären.. några sprutor/röntken.. 13k.. tur det förhållandet tog slut. ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

900

När ja var in med min kuse, frågade pappa veterinären om hon visste vad kilo priset på en häst låg på nu för tiden Default/hmm

Först fräna grejen... sen bryr vi oss!