Rören är 12mm utvändigt och är vanliga stålrör som används till värmesystem inomhus ,dom är även zinkade .
Rören finns t.ex.på ahlsell
GW.P
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Bilspeditions-Baypanel-69
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Rören är 12mm utvändigt och är vanliga stålrör som används till värmesystem inomhus ,dom är även zinkade .
Tack så mycket får fundera på en kopia här tror jag
Såg den vid max igår, riktigt cool kärra 
Cool bil!
vad har du för dimension på däcken? håller åxå på med ett liknande höjnings projekt.
// daniel gbg
Hur många cm tror du det går att höja en bay innan kulbultarna bottnar åt "fel" håll ?
Jag funderar på att bygga luft på min bayframvagn så jag blev lite nyfiken på hur mycket det går att höja innan det blir problem 
Bilspedition... det står en ASG enkelhytt från -69 på ett ställe, den har westfalia-flak o stort kapell med ställning. Mörblå o ljusblå...står på skrot i Skåne, skrotarn säljer ut nu. I höstas sålde han av några bilar, ett par splittbussar.
Du ska kanske öppna åkeri, Macke?
Hur mycket är det tipset värt? En vetelängd? Jag behöver glo på lite nya objekt känner jag.
4-5 cm från original höjd sen börjar lederna bråka.
Hur många cm tror du det går att höja en bay innan kulbultarna bottnar åt "fel" håll ?
Jag funderar på att bygga luft på min bayframvagn så jag blev lite nyfiken på hur mycket det går att höja innan det blir problem
4-5 cm från original höjd sen börjar lederna bråka.
Franke skrev:Hur många cm tror du det går att höja en bay innan kulbultarna bottnar åt "fel" håll ?
Trodde det var mer, där ser man. Tack för svaret !
Kan skriva under på att den går sömm ett skött (öschötte vättu...;))
Hade fullt upp att hänga på.
Tack för garagebesöket, Macke!
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Bilspeditions-Baypanel-69
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.