1

Vill du bli grymmast på campingen i år?

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb … mp;theater

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/431265_10150488881080143_77824640142_9193464_341506485_n.jpg

Get low, or die tryin

2

Det var fint.

Men du anar inte hur många gånger det har varit uppe tidigare...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Ok, har hängt på forumet konstant i 3 månader nu och har inte sett detta nån annanstans.
Tältet rubricerades som inkommande nyhet på sidan det säljs på. Trodde det var nåt nytt.
Ber om ursäkt om detta varit ute på forumet förr,

Get low, or die tryin

4

Jag tackar för smygreklamen Default/smile

5

Det är då fan vad alla tjurar till sej bara för att man upplyser (inte påpekar) att den har varit med förr. Det är väl inget att be om ursäkt för?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

6

25hpman skrev:

Det är då fan vad alla tjurar till sej bara för att man upplyser (inte påpekar) att den har varit med förr. Det är väl inget att be om ursäkt för?

Blir inte det minsta tjurig! ICQ/ab Onödigt att starta trådar som redan finns omnämnt i andra, kanske borde sökt lite först, därav ursäkten ICQ/ab

Get low, or die tryin

7

Jag såg det också idag, någon som skrev att de skulle kosta 2000 kr, någon som vet? Man är ju sugen på tältet, lär vara ett gäng vw dårar som kommer att köpa det! ICQ/ab

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

8

nu måste alla ha sett detta tältet ICQ/ag Om någon svensk återförsäljare finns vet jag inte men i de länder jag sett det säljas har det kostat mer än 2000 kr..

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

9

Coolt! Nu blev jag sugen på att campa.
Det är ju inte så att man lusläser allt jämt, så jag störs då inte det minsta av eventuella upprepningar, lätt att missa trådar eftersom man på sin höjd kollar det mest intressanta rubriker av de senaste de dagar man är in...

Dalmas (Gustafs) som bor i Tullinge.
Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg

10

Jag jobbar där sista_bossen länkade till och vi kommer ha det i laget inom 2 veckor skulle jag gissa.. priset är ej satt än. Jag återkommer så fort vi har det i lager och pris. Jag ska även se om Boxerville medlemmar kan få någon slags rabatt på detta. Ska kolla men lovar inget  ICQ/ag

11

anders bergh skrev:

Jag jobbar där sista_bossen länkade till och vi kommer ha det i laget inom 2 veckor skulle jag gissa.. priset är ej satt än. Jag återkommer så fort vi har det i lager och pris. Jag ska även se om Boxerville medlemmar kan få någon slags rabatt på detta. Ska kolla men lovar inget  ICQ/ag

Jobbar du på Facebook ICQ/ab
Det är dit datorn vill skicka mig om jag klickar på länken.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

12

Finns det i enkelhyttspickupform åxå??

Då tror jag att Bengt å jag tar ett varsitt!! ICQ/ae

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

13

3000 svenska.
http://www.roligaprylar.se/VW-Camper-Van-Taelt.html

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

14

lasslo skrev:
anders bergh skrev:

Jobbar du på Facebook ICQ/ab
Det är dit datorn vill skicka mig om jag klickar på länken.

Ja för företag hänger väl inte på FB...  ICQ/ad
Coolstuff jobbar nog Anders åt!

Mera känd som jb...

15

Tack för rättelsen Jblom Default/smile

16

anders bergh skrev:

Wolla: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7311  ICQ/af