imponerande jobb du gjort...
Du vet inte av nån 1600?? vet ja frågat tidigare men skam den som ger sig ;-)
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Splitbuss 1967
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
imponerande jobb du gjort...
Du vet inte av nån 1600?? vet ja frågat tidigare men skam den som ger sig ;-)
Skippa svart i din tanke, ska du ha två färgat må de ju va bussens färger som gäller....
Men, eftersom du trotsat mig tidigare när du skulle lacka bilen blå, så lär väl dessa bli svarta, två toner, matt å halvblank....
Håll ångan uppe! 
Jag röstar på kromade o svarta sprintstar fälgar. iom att du har kromat emblem i fronten och blank lack.
Ok, tänkte i bussens förgkombo men det kanske är för töntigt...
Så, då var den andra dörren på plats.. Fick hjälp av min stallkamrat Olnordic' att passa in den. Blir ba bra!

Du kanske får justera igen när du fått dit fönsterkarmen.
Mina va bra innan jag satte i dem och nu hänger de lite bak men jag behöver också ny sprint i nederkant 
Nu när ena är dörren är omsvetsad och fick en helt perfekt glipa i nederkant så blir det till att göra om den andra också. Som sagt, man lär sig av misstagen.. 

Men, det går frammåt!
Keep it coming! Hälsa australiensaren
Öhh... NEJ!!!
NEJ!!!
NEJ!!!!
En fråga dyker upp nu:
Varför, varför, varför?
Vet inte vad du syftar på? Har svårt att bestämma vilket stuk jag vill ha på bussen. Satt och pjållrade i busselecta igår och tycker den där blev schysst!
Vet inte vad du syftar på? Har svårt att bestämma vilket stuk jag vill ha på bussen. Satt och pjållrade i busselecta igår och tycker den där blev schysst!
x2 !
Do it 
Gamla skate-logotyper platsar på dessa vackra bussar i mitt tycke !
Kör på ! 

Jag är också helsåld på gamla skate-loggor så jag säger också;
-GÖRT!

Funkar fett! Trevlig buss för övrigt, aldrig fel med grön&vit 

Dörrar omsvetsade och linjerar bra med resten av bussen. Fönsterramarna är på blästring, när de kommer tillbaka åker lastdörrar, hatthylla och baklucka in på lack.
Dolar på med lite smågrejor allt eftersom.. Små steg framåt. Tanken är slipad plåtren och grundad, imorgon blir den svart.

En oyo tank för en .... 67:a!
Jasså? Vad skiljer mot de äldre?
Knölen upptil, rymmer typ 4 liter extra
Aha, sweet!
Tanken lackades idag. Som ny 

Sen fick jag hjälp av Olnordic' att böja till mina skeva lyxlister. Provmonterat på stötfångaren!

Blästrade rutramar!
Liten uppdatering:
Nu är rutramarna (heter det så?) växelspak m.m. lackade.

och stötfångare riktad/grundad. Pop out ramar redo för lack.

Sen väntar jag på en komplett uppsättning gummilister m.m. från England (statusvw) som bör dyka upp under veckan.
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Splitbuss 1967
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.