När jag funferar på att köpa en vw så är miltal för min del helt ointressant,
Det är ett + om den är körbar
men annars brukar jag gå igenom dem maskinellt själv..
är det en fin besiktad bil ska den givetvis vara schyst maskinellt oxå
men det känner man med en provtur hur motorn låter och fungerar.
Sen de vanliga som man brukar hitta: rost i kofångarfästena bak, rost på nedre delarna av torpeden fram, rost vid batteriet under baksätet vid värmekammarna, rost i reservhjuls baljan...men som vanligt är det en avvägning på hur mkt den kostar för de flesta orenoverade bilarna har den rosten, rost under kanten där skärmarna sitter skruvde..... även i plattan där fotstegen brukar sitta och i främre nedre kanten på baksärmarna i höjd med fotstegen brukar det kunna finnas rost....
är det en splitt / oval är det stora plus om det är original skärmar o lack..... även om det är rostigt....
är bilen orenoverad tidigare ser jag som ett plus, men givetvis är en fin renoverad bil även det bra :=)
sönderkapat, hopspacklade skärmar är inte bra, är det en mild custom är det bra om den går att återställa original...
men sen som mitt sista råd: tycker du den är värd pengarna är den det ! så enkelt är det 
VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56