26

Jag tycker Redaktionen gör ett utmärkt jobb och det är extremt få struliga på det här forumet jämfört med många andra forum - kanske för att vw-nördar generellt sett är vettigare än genomsnittet..?

När 4-5 pers gnäller ibland får ni komma ihåg att ni har 1695 nöjda och tacksamma medlemmar också ICQ/ab

God fortsättning!

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

27

Har "Redaktionen" verkligen gjort några sådana ingripanden?  Jag läser de mest frekventerade
underforumen, och antingen har det gjorts väldigt diskret eller också har det inte hänt. Eller?
Tycker det verkar vara lika högt i tak här som på vwtyp1.com som jag har förtroendet att pyssla
om (tillsammans med Hebster...) och där tror jag att jag har låst EN tråd under tiden jag har
kunnat göra det. Nä, fortsätt precis som ni har tänkt, det är ert forum och det är upp till deltagarna
att följa forumets regler.

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

28

"Att verka utan att synas".....

Verkar i mitt tycke vara en bra ide att "redaktionen" består av flera oberoende personer ? (jmf med Meanbugs...)
Frågan är vad som händer om osämja inom gruppen uppstår....men det är väl att gå händelser i förväg ,-)

Keep up the good job !!

29

Ok, sista orden var mina o de var kanske onödiga.
På MB, sopades alla negativa inlägg bort. Det fick till sist den sidan att gå i graven med buller o bång. Det var precis för ett år sen..presidenten gick från superstar till dogshit över en natt. Men allt det där är historia.

Men det övriga i det inlägget är inte mina ord. Många har undrat var J:son tog vägen, bl.a. du Goohper. Här har ni svaret.
Skicka era ursäkter o motargument till honom, jag bryr mej föga. "Jag kör bara mjölken"

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

30

25hpman skrev:

Ok, sista orden var mina o de var kanske onödiga.
På MB, sopades alla negativa inlägg bort. Det fick till sist den sidan att gå i graven med buller o bång. Det var precis för ett år sen..presidenten gick från superstar till dogshit över en natt. Men allt det där är historia.

Men det övriga i det inlägget är inte mina ord. Många har undrat var J:son tog vägen, bl.a. du Goohper. Här har ni svaret.
Skicka era ursäkter o motargument till honom, jag bryr mej föga. "Jag kör bara mjölken"

Hej! Tack for din info 25HP. Och for att an en gang understyka det hela - vi behandlar alla lika och eftersom vi ar klubboberoende har vi inget att vinna pa att frysa ut folk, bilda opinion eller radera inlagg hej vilt. Vi har ju som sagt bara vara regler - vilka vi anser vara baserade pa sunt fornuft - och ingen star over dessa, inte ens redaktionsmedlemmar. Sa simma lugnt, folj reglerna och trivs - "let's all get along" som vi sager hemma i Bremen.  ICQ/ab  Gott Nytt! / Jonas

"Daddy Cool"

31

Hepp, här har det visst varit lite turbulent sedan jag var inne senast Default/hmm ! Alla får vi väl hjälpas åt att hålla en god stämning ICQ/ab

Jag håller helt med Göran och Roggan:

Roggan skrev:
VwGoran skrev:

x7 håll det hemligt. Finns ingen anledning att dessa personer som gör ett bra jobb ska bli uthängda och få skit.

Här ska vi bannemej ha en trevlig attityd till varandra, även om man har mekat med vw's i 40 år eller började skruva igår. ICQ/ab

Mycket bra sagt!!

Kram på er alla!
// Mats

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

32

Mats W skrev:

Hepp, här har det visst varit lite turbulent sedan jag var inne senast Default/hmm ! Alla får vi väl hjälpas åt att hålla en god stämning ICQ/ab

Jag håller helt med Göran och Roggan:

Roggan skrev:
VwGoran skrev:

x7 håll det hemligt. Finns ingen anledning att dessa personer som gör ett bra jobb ska bli uthängda och få skit.

Här ska vi bannemej ha en trevlig attityd till varandra, även om man har mekat med vw's i 40 år eller började skruva igår. ICQ/ab

Mycket bra sagt!!

Kram på er alla!
// Mats

Ingen puss??  Default/lol

33

SORRY:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSE0rw17PR1NvY5kHrIfQFEvpr1NJmrkzAotMF7KHhsUddNG9MO
ICQ/ae

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

34

Mats W skrev:

SORRY:
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSE0rw17PR1NvY5kHrIfQFEvpr1NJmrkzAotMF7KHhsUddNG9MO
ICQ/ae

Default/lol  Default/lol