beställde hem en 1915 till 
blir så mycket roligare att köra buggy då 
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
beställde hem en 1915 till 
blir så mycket roligare att köra buggy då 
Lite bling från Wolfsburgwest som kompisar till NOS dörrhandtaget till DH:n. Inte riktigt samma finish som på NOS handtaget men får duga. Samt lite alukåpor till motorn.

Å nåra trevliga 16 tums fälgar dök upp idag...

Kanske inte direkt är till bilen men en ny gasregulator till svetsen, hade innan en gammal (25+ år) som hängde med svetsen. glaset till mätaren sprack så jag köpte den "dyra" från jula, för några månader sedan. vilken SKIT!!!! totalt värdelös. nu tänkte jag fuck it och köpte en AGA när jag ändå hade vägarna förbi svetsaffären. vilken skillnad... riktigt bra och trevlig liten sak. Återigen lär man sig att man ska inte vara dumsnål..

En trevlig SC14 inhandlades på Ebay 
SC14 = Kompressor för överladdning av motor :=)

ser ut att vara en smidig rackare :=)
Ja, om han hade gjort som man ska, dvs bifogat en bild på sitt inköp, så hade ju frågan aldrig kommit upp, eller hur?
Hemi-länkad kopplingsaxel! den lär man inte dra av i första taget inte. Helt i rostfri inkl vajern.

TIG-svetade ändar... mums...

Jag köpte tändkablar häromdan. Och nya stift.
Jag fick äntligen tag i klara blinkersglas fram till mitt Porsche-projekt. Repro, men ändå... :-)
Fick hem 2st t3 enkelportsinsug .. blir bra till min bubbla 1500 motor. Tack mettis!! 
Vad köpte du senast till din luftkylda bil? Jo, en till luftkyld bil! 
Även jag har köpt en mer luftkyldt mer..
Och lite inspirationslitteratur mestadels från 90-talet

Vad köpte du senast till din luftkylda bil? Jo, en till luftkyld bil!
Vilken har du köpt?
goopher skrev:Vad köpte du senast till din luftkylda bil? Jo, en till luftkyld bil!
Vilken har du köpt?
Hej Hamse! Jag har ju länge letat efter en EB-pickis så det blev Anders blåa 1970 från Östersund. ÄNTLIGEN! 
hamsedk skrev:goopher skrev:Vad köpte du senast till din luftkylda bil? Jo, en till luftkyld bil!
Vilken har du köpt?
Hej Hamse! Jag har ju länge letat efter en EB-pickis så det blev Anders blåa 1970 från Östersund. ÄNTLIGEN!
Grattis !
Nu hoppas jag att du satsar på en rejäl sänkning så vi får en slammad EH här i stan också 
Cool... 
Och du då Hamse ? Vad ska du ut och sälja för nåt i sommar ? Billig dansk öl på svenska bilträffar hoppas jag.. 
Kanske, så är pengarne snabbt hemma igjen jo
Tänkte göra campingbuss av den...
Köpt lite finsk kvalitetsplåt. Duger dom till -38:an får dom ju duga åt mej med...

Idag kom ännu mera reparationsplåtar för split... 

Två 60?:a stolar från xjonnex.
Idag kom ännu mera reparationsplåtar för split...
Jag har läst någonstans vad dom kostade men glömt det, kan du dradet vore juste 
Sidor Föregående 1 … 19 20 21 22 23 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.