1

Blev tipsad om detta ställe av en polare nyss.Någon som vet någon info om stället?Ser allmänt mys ut där skulle jag kunna flytta in när som ICQ/ab

http://www.pixbox.se/alb_show_id1223198_page0.html

3 spline gangsta!

2

Ja, då var du ganska nära när du var o hämtade bubblan i Nybygget. Ca 2 mil därifrån ligger detta stället.
Dessa bilder är tämligen nytagna då det röjdes friskt här i början av sommaren.
Den på sin tid svindyra soffan från DUX står alltjämt kvar i stora rummet....

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Misstänkte du skulle vara först på svara..Har du orkat foska något i va de är för ställe?Så bay bussen var en automat!!!!!Trodde ja dog när ja så det!Stort habegär!

3 spline gangsta!

4

Jadå, det är allmänt känt att en herre vid namn Martin Falemar är ägare till misären. Killen lever ett dubbelliv med Hälsovårdsnämden i hälarna samtidigt som han är föreståndare på Arbetsförmedlingen i Båstad. Tror att han har över 10 vitesföreläggande på att han ska rensa upp där...

5

Själv jag i danmark känner historien om dette stället. Mannen lever ett dubbelliv och jobbet inom kommunen i en Annan ort, och har dette stàllet i skåne,

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

6

1 minut for langsom  ICQ/ad

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

7

Som vanligt...  ICQ/ab

8

JO, men det var fordi det var fra telefon ICQ/ad annars hade jag väret 10 min före  ICQ/af

9

haha galet!Dubbelliv är alltid lika spännande  ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab

3 spline gangsta!

10 Senaste redigerad av billy (2011-12-13 20:57:34)

Makalöst !!!!!!!! Detta måste stått så länge !!!!!!! Stackars bilar  ICQ/ac

Billy kör.
Citroën XM V6 Break -92
Saab 9-3 2.0t Polar -03, Saab 9-3 2.0T Aero -00
Morris 1100 -65
MG 1300 mk2 -70 (rep objekt)

11

25hpman skrev:

Ja, då var du ganska nära när du var o hämtade bubblan i Nybygget. Ca 2 mil därifrån ligger detta stället.
Dessa bilder är tämligen nytagna då det röjdes friskt här i början av sommaren.
Den på sin tid svindyra soffan från DUX står alltjämt kvar i stora rummet....

Vad är det för soffa, låter som du har mer info.

12

Synd att man slagit sönder kakelugnen... Den hade nog någon kunnat förbarma sig över också.

Alte Liebe rostet nicht!

13

Jag och min bättre hälft passerade där i våras, hon fick syn på den snorgröna T1:an från vägen och skrek; "v ä n d bilen, det stod en gammal bubbla på den där ödegården!"
Gissa om det vart en överraskning, när det bokstavligen kom att bli en rundvandring bland alla vwraken för oss!! Default/smile

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005