Blev tipsad om detta ställe av en polare nyss.Någon som vet någon info om stället?Ser allmänt mys ut där skulle jag kunna flytta in när som
http://www.pixbox.se/alb_show_id1223198_page0.html
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Bortglömda Vw
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Blev tipsad om detta ställe av en polare nyss.Någon som vet någon info om stället?Ser allmänt mys ut där skulle jag kunna flytta in när som
http://www.pixbox.se/alb_show_id1223198_page0.html
Ja, då var du ganska nära när du var o hämtade bubblan i Nybygget. Ca 2 mil därifrån ligger detta stället.
Dessa bilder är tämligen nytagna då det röjdes friskt här i början av sommaren.
Den på sin tid svindyra soffan från DUX står alltjämt kvar i stora rummet....
Misstänkte du skulle vara först på svara..Har du orkat foska något i va de är för ställe?Så bay bussen var en automat!!!!!Trodde ja dog när ja så det!Stort habegär!
Jadå, det är allmänt känt att en herre vid namn Martin Falemar är ägare till misären. Killen lever ett dubbelliv med Hälsovårdsnämden i hälarna samtidigt som han är föreståndare på Arbetsförmedlingen i Båstad. Tror att han har över 10 vitesföreläggande på att han ska rensa upp där...
Själv jag i danmark känner historien om dette stället. Mannen lever ett dubbelliv och jobbet inom kommunen i en Annan ort, och har dette stàllet i skåne,
1 minut for langsom 
JO, men det var fordi det var fra telefon
annars hade jag väret 10 min före 
haha galet!Dubbelliv är alltid lika spännande

Makalöst !!!!!!!! Detta måste stått så länge !!!!!!! Stackars bilar 
Ja, då var du ganska nära när du var o hämtade bubblan i Nybygget. Ca 2 mil därifrån ligger detta stället.
Dessa bilder är tämligen nytagna då det röjdes friskt här i början av sommaren.
Den på sin tid svindyra soffan från DUX står alltjämt kvar i stora rummet....
Vad är det för soffa, låter som du har mer info.
Synd att man slagit sönder kakelugnen... Den hade nog någon kunnat förbarma sig över också.
Jag och min bättre hälft passerade där i våras, hon fick syn på den snorgröna T1:an från vägen och skrek; "v ä n d bilen, det stod en gammal bubbla på den där ödegården!"
Gissa om det vart en överraskning, när det bokstavligen kom att bli en rundvandring bland alla vwraken för oss!! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Bortglömda Vw
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.