776

25hpman skrev:

Å nu har jag köpt mej ett nytt fordon.  ICQ/ad

Caddy Sundström gillar detta.

ICQ/ae  ICQ/ad  ICQ/ag

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

777 Senaste redigerad av 25hpman (2011-12-09 20:56:52)

ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af

Men det blev egentligen 2 nya fordon...så det blir väl försäljning av den ena igen.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

778

vilka fordon är det så?

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

779

Det avslöjas när affären är i hamn. Det förstår du säkert.  ICQ/ab

780

Jep. Fick du bilderna? jeg tänkte det var något for dej kanske..

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

781

Min dator kraschade just !  ICQ/am  Bara `standard´programmen finns kvar , inga bilder ,spel eller musik och sånt ... Faan !

You´ll never know...

782

hamsedk skrev:

Jep. Fick du bilderna? jeg tänkte det var något for dej kanske..

Jo, jag fick dom...men jag får ta o titta på dom ordentligt först innan jag säger nåt.

783

25hpman skrev:

Men då har du väl ändå inte köpt några fordon om affären ännu inte är i hamn?
Varför skrävla om något som ännu inte hänt?
Fånigt!!!!

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

784

m.helsing skrev:

Min dator kraschade just !  ICQ/am  Bara `standard´programmen finns kvar , inga bilder ,spel eller musik och sånt ... Faan !

Backa systemet till dagen innan kraschen. Funkar att göra så i XP.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

785

Reine skrev:
25hpman skrev:

Men då har du väl ändå inte köpt några fordon om affären ännu inte är i hamn?
Varför skrävla om något som ännu inte hänt?
Fånigt!!!!

1. handpenning är lagd.
2. jag skrävlar inte, folk är bara frågvisa.

Har du vaknat på fel sida eller var kaffet kallt i morse?

786

Haft en oerhört trevlig eftermiddag hos kdf-mannen och barndoor51 i Sala.
Stort tack för att vi fick titta inom. ICQ/ab

Nu vet man vad man ska leta efter Roger ICQ/ab

Kitos grabbar och skål. Nu ska jag och Alex ner och svepa lite öl på bishops i Västerås. Skål!

Medlem i Halmstad Luftkühlers

787

Tack själv! både VWGoran å Alex!!

Bengt,!! plockar du pilarna så klipper jag ur stereon!!! Default/lol  ICQ/ae  ICQ/ae

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

788

Fået tips om en splitpanel I DK, ladefund (minimum 20 år) men det har inte väret till och komme till den, så jag avvänter bilder i löbet av veckan da den skal kranes ut ICQ/ae

789

KdF Kundendienst-Berater skrev:

Bengt,!! plockar du pilarna så klipper jag ur stereon!!! Default/lol  ICQ/ae  ICQ/ae

Redan fixat!! Det blir inte mycke till folkvagn för Alex att släpa hem :-)

@ Alex o vwgoran
Alltid roligt att träffa nytt vwfolk. Synd att det ska vara så förtvivlat kallt bara....

Ses imorrn bitti, så bli inte ilurade så många öl ikväll.

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

790

Uj det är redan försent. Bishops i Västerås hade ju mkt trevliga öl.
Nu dags för en wiessbier. Mmm

791

hamsedk skrev:

Fået tips om en splitpanel I DK, ladefund (minimum 20 år) men det har inte väret till och komme till den, så jag avvänter bilder i löbet av veckan da den skal kranes ut ICQ/ae

Skryt inte för mycket nu, folk har svårt att ta till sej dylik information på rätt sätt.  ICQ/ad

792

25hpman skrev:
hamsedk skrev:

Skryt inte för mycket nu, folk har svårt att ta till sej dylik information på rätt sätt.  ICQ/ad

tja man kan nästan bli hängd .. om det råkar vara en bay i stället för en splitt som man fick besked om.. eller vad säger du Thomas..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

793

Det ligger en hel del i det du säger, så se upp!

794

VwGoran skrev:

Uj det är redan försent. Bishops i Västerås hade ju mkt trevliga öl.
Nu dags för en wiessbier. Mmm

Jag har ju lite grejor som ska hämtas i Västerås, o det är inte hos JuhaK81.  ICQ/ad

795

Ringer dig i morgon fm.

796

Barndoor51 skrev:

@ Alex o vwgoran
Alltid roligt att träffa nytt vwfolk. Synd att det ska vara så förtvivlat kallt bara....

Mohahah! Nu har jag dragit ner två personer till lite närmare kanten till Barndoorträskets djupa avgrund!!
Tänk vad en liten vintertur i min 51a Barndoor kan ställa till det ICQ/ag  Default/lol

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

797

ja jag vet ju hur det slutade för mig.....

798

Barndoor51 skrev:
Barndoor51 skrev:

@ Alex o vwgoran

Mohahah! Nu har jag dragit ner två personer till lite närmare kanten till Barndoorträskets djupa avgrund!!
Tänk vad en liten vintertur i min 51a Barndoor kan ställa till det ICQ/ag  Default/lol

Det fattas ju bara att dom får en tur i kübeln oxå, så får vi se om KdF-träsket drar ner dom....mooooaaahhhhhhahahahaaa... Default/yikes

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

799

Ja vi är helt körda nu. ICQ/ab Gud vad trevligt att rulla runt i ett vintrigt Sala i en underbar barndoor.
Leendet sitter i fortfarande. Än en gång tack bengt.

800

Barndoor51 skrev:
Barndoor51 skrev:

@ Alex o vwgoran

Det fattas ju bara att dom får en tur i kübeln oxå, så får vi se om KdF-träsket drar ner dom....mooooaaahhhhhhahahahaaa... Default/yikes

Jag har tyrolerhatt och läderhausen. Det är bara kübeln jag saknar :-)

Alte Liebe rostet nicht!