Kolla in länken.!!
http://www.brazukasoldbugs.com/vw-30-em … cacao.html
Köp, gräv ner, kissa på den i 10 år, gräv upp den och sälj den som original för 600.000$ 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: KDF, Split, Oval » VW30 kopior tillverkas i sydamerika och säljs för 60000$
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kolla in länken.!!
http://www.brazukasoldbugs.com/vw-30-em … cacao.html
Köp, gräv ner, kissa på den i 10 år, gräv upp den och sälj den som original för 600.000$ 
Ja, inte lönt att jaga gamla lik längre. Nu kan man köpa dom nya.
För en 15-20 år sen gjorde ju någon en Hebmüller-kopia här i Sverige, den står väl i nån lada nu o väntar på en pånyttfödelse som en orginalbil. Jag vet vem som har den... 
För en 15-20 år sen gjorde ju någon en Hebmüller-kopia här i Sverige, den står väl i nån lada nu o väntar på en pånyttfödelse som en orginalbil. Jag vet vem som har den...
Läs dagens händelser inlägg 726
60000 r$ Rand är i dagsläget 49332,00 sek. Så 50 papp så har ni er en sådan exlusive frakt, tull och moms.
Vi vet nog de flesta av oss att det är Hayo Pino som har den numera...
Att du inte hänger med i svängarna förvånar mig tomas! 
60000 r$ Rand är i dagsläget 49332,00 sek. Så 50 papp så har ni er en sådan exlusive frakt, tull och moms.
Aha, noll å ingenting allså
Va faen om man skulle beställa en.. 
Hehe förutom att i brasilien har man reais, där 1 real är ~ca 4kr.. så 60k reais är 250k :- 
Ika skrev:60000 r$ Rand är i dagsläget 49332,00 sek. Så 50 papp så har ni er en sådan exlusive frakt, tull och moms.
Hehe förutom att i brasilien har man reais, där 1 real är ~ca 4kr.. så 60k reais är 250k :-
Hmmmmmmm
En halv T2 1a allså
Ja men vaf.. det är ju ff överkomligt 
25hpman skrev:Ja, inte lönt att jaga gamla lik längre. Nu kan man köpa dom nya.
Läs dagens händelser inlägg 726
Ja, där ser man. Herr Berg har sålt visst. Man kan inte läsa allt dravel här, det var väl när jag var i Norge utan dator, det hände.
Om du menar JU s så är den i Holland nu.
25hpman skrev:Ja, inte lönt att jaga gamla lik längre. Nu kan man köpa dom nya.
Om du menar JU s så är den i Holland nu.
Citerar mig själv såg att ni redan dravlet detta. Hjälper inte ens med förstärkta ögon.
Vad jag inte fattar beträffande ämnet i första inlägget är att dom gör en så dålig kopia när dom ändå verkar ha resurser att göra det bättre....
Formen på dörrarna är ju helt fel. Man kan se att dom helt enkelt bara vänt gångjärnen till bak kanten på original dörrarna på en standard bubbla... 
Vad jag inte fattar beträffande ämnet i första inlägget är att dom gör en så dålig kopia när dom ändå verkar ha resurser att göra det bättre....
![]()
Formen på dörrarna är ju helt fel. Man kan se att dom helt enkelt bara vänt gångjärnen till bak kanten på original dörrarna på en standard bubbla...
för ett mindre nogräknat "museum" som visar historia och inte "Bilhistoria" är väl en sån bil helt ok. även om detaljer är fel så visar det ju lite av hur en prototyp kan se ut... skulle den tex stå på tekniska mueeet i sthlm så skulle det duga för svensson att säga "så såg en VW bubbla prototyp ut".
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: KDF, Split, Oval » VW30 kopior tillverkas i sydamerika och säljs för 60000$
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.