1

Kolla in länken.!! ICQ/ae  ICQ/ae  ICQ/ae

http://www.brazukasoldbugs.com/vw-30-em … cacao.html

Köp, gräv ner, kissa på den i 10 år, gräv upp den och sälj den som original för 600.000$ ICQ/ad

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

2

Ja, inte lönt att jaga gamla lik längre. Nu kan man köpa dom nya.

För en 15-20 år sen gjorde ju någon en Hebmüller-kopia här i Sverige, den står väl i nån lada nu o väntar på en pånyttfödelse som en orginalbil. Jag vet vem som har den...  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

25hpman skrev:

För en 15-20 år sen gjorde ju någon en Hebmüller-kopia här i Sverige, den står väl i nån lada nu o väntar på en pånyttfödelse som en orginalbil. Jag vet vem som har den...  ICQ/ad

Läs dagens händelser inlägg 726

4

60000 r$ Rand är i dagsläget 49332,00 sek. Så 50 papp så har ni er en sådan exlusive frakt, tull och moms.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

5

25hpman skrev:

Vi vet nog de flesta av oss att det är Hayo Pino som har den numera...  ICQ/ad

Att du inte hänger med i svängarna förvånar mig tomas!  ICQ/ag

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

6

Ika skrev:

60000 r$ Rand är i dagsläget 49332,00 sek. Så 50 papp så har ni er en sådan exlusive frakt, tull och moms.

Aha, noll å ingenting allså ICQ/ae  ICQ/ae
Va faen om man skulle beställa en.. ICQ/af

7

Ika skrev:

Hehe förutom att i brasilien har man reais, där 1 real är ~ca 4kr.. så 60k reais är 250k :-   ICQ/ab

8

andreas_ferm skrev:
Ika skrev:

Hehe förutom att i brasilien har man reais, där 1 real är ~ca 4kr.. så 60k reais är 250k :-   ICQ/ab

Hmmmmmmm ICQ/an
En halv T2 1a allså Default/hmm
Ja men vaf.. det är ju ff överkomligt ICQ/ae

9

P. skrev:
25hpman skrev:

Läs dagens händelser inlägg 726

Ja, där ser man. Herr Berg har sålt visst. Man kan inte läsa allt dravel här, det var väl när jag var i Norge utan dator, det hände.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

10

25hpman skrev:

Om du menar JU s så är den i Holland nu.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

11

kisavw skrev:
25hpman skrev:

Om du menar JU s så är den i Holland nu.

Citerar mig själv såg att ni redan dravlet detta. Hjälper inte ens med förstärkta ögon.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

12

Vad jag inte fattar beträffande ämnet i första inlägget är att dom gör en så dålig kopia när dom ändå verkar ha resurser att göra det bättre....  Default/hmm

Formen på dörrarna är ju helt fel. Man kan se att dom helt enkelt bara vänt gångjärnen till bak kanten på original dörrarna på en standard bubbla... ICQ/ad

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

13

Hebster52 skrev:

Vad jag inte fattar beträffande ämnet i första inlägget är att dom gör en så dålig kopia när dom ändå verkar ha resurser att göra det bättre....  Default/hmm

Formen på dörrarna är ju helt fel. Man kan se att dom helt enkelt bara vänt gångjärnen till bak kanten på original dörrarna på en standard bubbla... ICQ/ad

för ett mindre nogräknat "museum" som visar historia och inte "Bilhistoria" är väl en sån bil helt ok. även om detaljer är fel så visar det ju lite av hur en prototyp kan se ut... skulle den tex stå på tekniska mueeet i sthlm så skulle det duga för svensson att säga "så såg en VW bubbla prototyp ut".

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)