hej vet inte riktigt hur ja ska börja men min pappas kompis henrik är en skön snubbe:) han samlar på ALLT och han är snuskigt äckligt rik
dom senaste månaderna har han börjat vilja göra sig av med lite saker, min pappa som har en antik affär har fått 2 lastbilar fulla med saker ( några 100 tusen kr ) och henrik vill då ha 60% av vad pappa säljer det för sen resten får pappa och han får välja priserna själv.
JAHA va fan har detta med allt o göra då? mjo jag var med uppe i stockholm och hämta en lastbil saker och och vi prata lite och kom fram till att han är intresserad av bilar med ( köpa, betala för att få dom tillfixade och köra, ingen meckare alltså ) och kom in på att jag har en bubbla och så sa han " ja men i mitt hus i thailand ( ett av alla.... ) så har jag några kompisar som hålelr på lite med folkvagnar, sånna bussar du vet ? så sa ja jo men dom e fräcka, men satans dyra tyvärr
så sa han nädå inte i thailand, jag kan kolla upp lite vad som finns. visst sa vi och antog att det skulle rinna ut i sanden..
igår ringde han pappa och fråga om jag fortfarande var intresserad av bussar och mjo de var jag väll
" ja jag har 2 st sånna bussar med rutor uppe på taket ståendes i thailand som jag kan ta hem i kontainer till dig om du vill ? " JAHA vad kostar det mig nu då? ja sådär ca 0kr
han köper dom och får dom till sverige och jag fixar till lite och sen säljs det 60/40 
han skulle ner där snart och kolla på dom och han frågade vad för delar som är speciella som man borde fylla kontainern med mer ?
så min fråga till er är vad för delar kan man tänka sig hitta i thailand som är värt att ta hem ?