26

va fan larsson! BILD tack! en liten bild i en projekttråd kan du väl för fan kosta på dig ! annars bryter jag mig in i ditt garage när du är på jobbet och tar bilder i dåligt ljus och ur kass vinkel med min fantastiskt fina mobil!!

27

Starkt jobbat! Ja hoppas vi får se den i helgen! Eller låser herr larsson garaget ?

Typ2 Eh bay 1973

28

Såg precis en bild, stiligt  ICQ/ab

29 Senaste redigerad av michaelth (2011-10-26 22:36:14)

hmm en nära bildlös projekt tråd suger.. ICQ/ac =skit trist för oss som inte bor granngårds med tråd skaparen.. ICQ/am
lite cliff hangers e okey men detta.. ja ja önskar dig all lycka med projektet i alla fall!!

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

30

Nu är vi förbannade här, skärpning ICQ/ad

31

bilder......var är dom??

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

32

Hahaha. Nu är ni tjuriga va.  ICQ/ag

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

33

Nån får hjälpa mig lägga upp. Skicka en mailadress så får ni en bild.

34

Denna bild for förbi i sajberrymden   ICQ/ae

Post's attachments

Modo.jpg, 17.42 kb, 320 x 239
Modo.jpg 17.42 kb, 282 downloads since 2011-10-27 

35

Den där Doppelkabinen är otroligt väbevarad. ICQ/ab
Jag vet ity jag har skådat ljuset, då jag såg denna vagn i mörkret en kväll då skumma motoraffärer gjordes upp. ICQ/ad
Faan, till å mä "die holzbeplankung am der pläne (unter die spriegel) ist "als neu!!" ICQ/af

Eftersom fotoförbud rådde på platsen , så respekterades detta ICQ/ac

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

36

den skulle ju varit lite röd grön o vit i stället ICQ/ad för att matcha match stället istf den gamla fabriksloggan ICQ/ad
Den där skulle vara kung o glida med till timråmatcherna ICQ/ab

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

37

KdF Kundendienst-Berater skrev:

Den där Doppelkabinen är otroligt väbevarad. ICQ/ab
Jag vet ity jag har skådat ljuset, då jag såg denna vagn i mörkret en kväll då skumma motoraffärer gjordes upp. ICQ/ad
Faan, till å mä "die holzbeplankung am der pläne (unter die spriegel) ist "als neu!!" ICQ/af

Eftersom fotoförbud rådde på platsen , så respekterades detta ICQ/ac

Hahahahahaha

38

www.photobucket.com ----> Register ----> Upload now -----> kopiera [ IMG ]-länken från bilden -----> Klistra in här -----> Posta inlägg och din bild syns! ICQ/ab

Blir spännande att se finbilen imorrn!

39

Blir spännande att se finbilen imorrn!
busted...

40

Du kommer inte in i garaget anders

41 Senaste redigerad av Patrik B. (2011-10-27 17:53:37)

Nobbe skrev:

den skulle ju varit lite röd grön o vit i stället ICQ/ad för att matcha match stället istf den gamla fabriksloggan ICQ/ad

Nobbe !
Att du blivit så förtappad att du kan svära så grovt inför denna arbetarbil från dina gamla hemtrakter  Default/yikes
Däremot skulle man glida till de matcherna som den ser ut just nu!  ICQ/ag  ICQ/ag
Fin bil Larsson

42

Patrik B. skrev:
Nobbe skrev:

Nobbe !
Att du blivit så förtappad att du kan svära så grovt inför denna arbetarbil från dina gamla hemtrakter  Default/yikes
Däremot skulle man glida till de matcherna som den ser ut just nu!  ICQ/ag  ICQ/ag
Fin bil Larsson

ursäkta trådkapningen ICQ/ad

men nu tror jag å de bestämdaste att jag måste ta till rallarsvingar o svinga vilt!
bara för man bor i "fiendeland" så behöver man inte byta lag att heja på! att ens inseminera nånting liknande!
och trycka kniven mitt i ryggen på sin hockeybroder.......

hmpf

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

43

Har monterat ihop det mesta igen. Sybo var förbi och kollade hur han ska göra innertaket. Svart mocka blir det

44

Bra jobbat! Jag bjuder på en snyggare logga:

Post's attachments

modomsjo2.jpg, 25.74 kb, 180 x 177
modomsjo2.jpg 25.74 kb, 214 downloads since 2011-10-27 

[

45

Mmmmmmm den skulle man haft

46

Ha ha Nobbe ber om ursäkt, nu ser jag vad du skrev   åldern tar ut sin rätt så jag måste börja läsa allt 5 ggr. innan man svarar.
Fint att se att du håller ut i "fiendeland",stor respekt!! ICQ/af
I våra trakter tror jag inte att det finns någon buss eller dubbelhytt kvar i vettigt skick, om det inte står någon i nått garage så klart.
Det drällde av dem när jag växte upp men de flesta är väl skrotade eller har ett ett bra liv på andra sidan..
vattnet  ICQ/ad

47

Idag har jag tillverkat sargen som innertaket ska fästas i

48

Har skickat två st till UK, ena ångrar jag...... Inte den andra......

Blir en kanonbil!

49

saknar bilder... handlade ett twingo tak idag. skulle vilja se ditt montage..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

50

Vill du ha en mall för montering så kan jag fixa det mot porto. Blir knepigt utan då man inte kan få ner taket emot och måla av