Köpte mig en 76a dh för några veckor sen. En bil Modo köpte ny och lackade grönt och gul i deras färger. En reklambil med andra ord.
avställd sen 87 och med extremt lite rost.
63 splitbuss 74 bay/porsche dh
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Modo pickupen.
Du måste logga in eller registrera för att svara
Köpte mig en 76a dh för några veckor sen. En bil Modo köpte ny och lackade grönt och gul i deras färger. En reklambil med andra ord.
avställd sen 87 och med extremt lite rost.
jag släpade hem eländet från söderköping och ställde den på jobbet.
dagen efter kom mauri på besök, och i hans buss hade han mina fuchs 17 fälgar som monterades relativt omgående. nu var ju pickisen såpass anständig så man kunde visa den ute.
sagt och gjort, första turen gick till långshyttan och lämnade av orginalhjulen till sunesson så han kan ha dom på sin högtakare.
när jag skulle åka igen startade inte eländet så jag fick knuffa igång den. på väg till stan igen började den knacka...... blåröken låg tät kunde inte se bilarna 10 meter bakom mig.
backade in den i garaget.
fronten hade nån kört i på vänster fram. och till råga på det grovriktat med en kulhammare.
letade på en renault twingo 00a på blocket som jag plockade ur taket på och resten får ni lista ut själva.
letade kort därpå en 2litersmaskin som ska få trilla i och ersätta den gamla.
fronten är nu riktad efter många timmar med hammare och mothåll och bilen åker på lack på måndag.
och bilder på det ovanstående finns var?? 
Snabbt jobbat där! Men bilder, vi vill se bilder!
Mums med MoDo. Kul med projekttråd! Gillar den bilen 
Bilder? Ni får väl fantisera 
och bilder på det ovanstående finns var??
Förmodligen i närheten av Larsson

Jag tycker den blev grym, dock ser det väl inte såå himla bra ut när den är så hög å med 17", har själv varit där, men det går väl råda bot på i vinter 
Hedemora är svaret på var larsson huserar
Mums med MoDo. Kul med projekttråd! Gillar den bilen
Vafan. Sitter du här en fredagkväll. Din födelsedag och allt du ska ju för fan vara ut och supa och knulla. Grattis
Jag tycker den blev grym, dock ser det väl inte såå himla bra ut när den är så hög å med 17", har själv varit där, men det går väl råda bot på i vinter
Hedemora är svaret på var larsson huserar
Näru. Fullhög ska den va. En åkbil
Michos Miche skrev:Mums med MoDo. Kul med projekttråd! Gillar den bilen
Vafan. Sitter du här en fredagkväll. Din födelsedag och allt du ska ju för fan vara ut och supa och knulla. Grattis
va fan! grattis micke! å ja jag kapar din tråd som jag vill herr larsson! tack för rödtjutet som du glömde! gott!
larsson skrev:Michos Miche skrev:Mums med MoDo. Kul med projekttråd! Gillar den bilen
va fan! grattis micke! å ja jag kapar din tråd som jag vill herr larsson! tack för rödtjutet som du glömde! gott!
Ge fan i min tråd och vinet 
Det ska bli kul att se den färdig. Jag har några "före" bilder när jag hämtade den i Arjeplog.
Upp med dom
ARJEPLOG?
Var det inte upp mellan storuman å tärnaby, eller är det någon annan?
Hur läcker som helst! Vad blir det för färger?
Samma färger såklart
ajajaj jävla skitvin...
ajajaj jävla skitvin...
Haha. Ja la rohypnol i vinet sen stod jag utanför ditt hus i natt.
Hoppas det var lika skönt för dig som för mig.
hehe! tyckte att det var en ovanlig bakfyllehuvudvärk..... lägg upp lite bilder nu! nu har du ju en sån där internettelefooon!
Lägg upp bilder. På dit isärborrade anus från i natt. ?
Nu är bilen pålack
Slipat in 7 ventiler för en var DÖD på riktigt. Men nya motorn börjar ta form. Väntar bara på ett paket från classic
Tillbaka från lacken
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Modo pickupen.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.