nu är man syncro ägare dårå.
vraket e hemma o de ser ut som fan rent ut sagt och är i stort behov av massor av kärlek.
kom hem med den sent igår o känner varken att pengarna eller tiden de gick för att hämta den var bortslösat.
karossen är ju inte i de bästa skicket. div motkörningar bulor och rost fläckar men jag måste säga att den e väldigt grann undertill förutom en del rost runt motorn.
planen då är ju att
1, fixa bulor, rost, underrede och måla den "sandfärgad" med en svart rand runt där parkeringslisten brukar finnas.
2, en båge framtill modell sån man finner på vans eller pickups. extra ljus i den.
3, höja den mer om de går. är en gammal televerketbil o den verkar vara höjd redan och jag vill ju inte få fel vinkel på drivaxlar o styrstag men jag vill gärna hissa den mer.
4, större hjul. typ 16" med lagomvulgära däck.
5, tillverka någon form av grind/hålalr till reservhjul på bakluckan.
6, takräcke.
7, byggas inredning, ock även kasta in lite fler sägen o göra en regbesiktning när e beger sig.
inte nödvändigtvis i den ordningen (utom ettan)
tyvärr är de så att jag redan har ett projekt som jag hade tänkt skulle vara klart till sommaren o jag känner inte att jag orkar dra igång ett till NU! för då sänker jag nog mig själv helt.
klarar nog inte av att bolla 2 samtidigt så bussen får hålla sig på planeringsstadiet tills buggyn e klar. däremot kommer jag hålla utkik efter en 112 hästarsmotor och hjul. skulle något sweet dyka upp får man ju hugga som en moräna!
lite bilder så länge?