Sweeeeeeet !
Typ1 Bubbla-66
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Splitbuss 1967
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det där blir ju riktigt bra!! 
Har kollat igenom din tråd från början och måste säga att på så pass kort och med lite förkunskaper är detta den tråd som imponerar mest på mej just nu.Grymt jobbat och grattis till en grym buss 
Tack!
Nu är bussen hemma i garaget igen och det känns så bra! Jag är riktigt nöjd med färgvalet.

En bild från 25 juli 2010 när jag alldeles precis hade köpt bussen. Det är kul att jämföra 

Riktigt bra färgval! Blir sjukt snyggt!! 
Snyggt jobbat grabben!
Riktigt imponerande och snyggt jobbat !
Nu är bussen hemma i garaget igen och det känns så bra! Jag är riktigt nöjd med färgvalet.

Detta är enligt mig helt klart årets grymmaste vw bild. Vilken härlig känsla det måste vara att dra hem en sån här förbannat grym buss från lack. Fint jobb du lagt i denna projekttråd som jag kommer följa till första fulltank
Bra färgval! Blir fint det där.
E det där turqoise?
Eller blev det nåt eget?
Den såg så mörk ut men det är kanske ljuset som gör det.
Förbannat fin oavsett!
Gutt jobbat!
NICE!!!
Vilket klockrent exempel. Här har jag propagerat "enfärgat" vid varje möjligt tillfälle och sen blir det tvåfärgat i alla fall och ingen är nöjdare än du! Och det är ju precis så det ska vara, det är ju inte jag som ska åka i bussen!
Håller med föregående talare om att det här har gått otroligt snabbt, inte bara renoveringen, utan din kunskapsnivå. Hatten av! 
Vilket klockrent exempel. Här har jag propagerat "enfärgat" vid varje möjligt tillfälle och sen blir det tvåfärgat i alla fall och ingen är nöjdare än du! Och det är ju precis så det ska vara, det är ju inte jag som ska åka i bussen!
x14
Men, vissst blev den fin, nu är det bara resten kvar! :=)
lowang: Jo det är vw turkos.. Det började skymma när vi körde hem så bilden är nog lite mörk.
Upptäckte att jag saknar en pedal. Antingen broms eller kopplingspedalen. Skiljer det något på dessa?
Pedalerna skiljer splinsen sitter åt olika håll
Ok! Det var bromspedalen som saknades..
Idag upptäckte jag att motorbalken hade fått sig en känga (knepigt) i ena hörnet, lacken hade sprickor så det får bli omlack på den.
Är det någon som vet kvalitén på dessa?

http://www.classicvw.se/kurvhandtag-ins … ts_id/1178
400 kr känns saftigt
Den kostar $39.25 hos WCM i staterna...inte jättemycket påslag. Betänk att 25% är moms också.
Jag klev upp kl 06.00 imorse och dundrade upp till den "lokala" vw shoppen. Handlade lite gummidetaljer, vajrar, bromsslangar, bromsrörsats m.m. Fort drar det iväg. 3000 kr fattigare en halvtimme senare. Kom hem till i Umeå vid lunchtid. Jag rotade fram inredningen jag köpt från Tomas och åkte ut till garaget. Monterade strålkastare, backspegel, hastighetsmätare, kopplingspedal m.m. och satan vilket lyxjobb det är jämfört med att ligga under bilen och kapa/svetsa rost 
Ni som har äggblinkers på era bussar: Visst ska det sitta någon packning mellan kaross och blinkersinsatsen?
lowang: Här ser du färgen i ett annat ljus..

Fy fan va mörk den blev!! 
Synd du inte handlade gummit till blinkersen när du ändå var där 
Men fy fan vad sexigt. Älskar fullkomligen färgvalet!
Ja fasen vad snyggt Anton. Då får vi beställa gummilster nu.
Bra jobbat !
Damit så bra det blir! inne i den här tråden jämt och kan inte riktig hålla mig jag vill bara ha mera mera mera 
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Splitbuss 1967
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.