Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f1f697840f80091ca92de2819635ac3c.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

1 Senaste redigerad av Risto (2011-10-06 09:58:00)

Hej! Jag har alltså framstolar plus baksäte till en Bubbla -64 som jag skulle vilja bli av med. Dom är lite ljusbruna i färgen och som syns på bilden så är ena stolen ( förarsäte ) väldigt slitet på ena sidan och så finns det någon reva i ryggen på baksätet och där har också klädseln släppt på ett ställe uppe på ryggstödet. Även den andra stolen är lite sliten uppe i ena hörnet.

Det finns också en överdragsklädsel till dom som satt där när jag köpte bilen, tyvärr är den ena stolsklädseln blekt och det står SAAB på en liten lapp mitt på ryggen.....

Lägg ett bud ifall du är sugen, dom ligger ändå bara ivägen för mig...Jag skickar dom inte utan dom hämtas hos mig här i Fagersta.
Jag byter gärna mot något annat roligt som passar till en 64:a. Du kanske har ett takräcke du vill bli av med? Eller en länkpinneframvagn i bra skick? Eller några nya däck som ligger o skräpar? Givetvis är jag ju villig att lägga pengar emellan om det skulle behövas ICQ/ad

Mobil: 070-8766121
MAIL: [email protected]

Jag nås snabbast på telefon eller mailen, PM besvaras så fort jag ser dom.

Ha det fint! MVH Kristofer

Post's attachments

IMG_4929M.jpg, 286 kb, 922 x 692
IMG_4929M.jpg 286 kb, 161 downloads since 2011-09-12 

IMG_4930M.jpg, 266.19 kb,  x
IMG_4930M.jpg 266.19 kb, 7 downloads since 2011-09-12 

Det gick inte fort och inte blev det bra heller...

2

Ingen som vill ha dom? Kan ta något roligt i byte som tar mindre plats ICQ/ab

3

hmm ska åka å hämta en 64:a nu så ska kolla inredningen i den först, men kanske kan vara intresserad

"S"lowbugz 023

4

Lycka till med köpet och hör av dig om du är intresserad // MVH Kristofer

5

inredningen va fin, men kanske kan köpa mig en till vad vill du ha för den?

"S"lowbugz 023

6

Ok, det var ju bra att den var fin!
Jag vet inte vad den kan vara värd, 800:- kanske? Eller om du kanske har något roligt att byta med? Men dom grejerna behöver du ju kanske själv då du köpt en 64:a ICQ/ad

7

plånboken tillåter nog kanske inte ett köp av inredning just nu ICQ/ac  men nått spec du behöver?

"S"lowbugz 023

8

Ok, kan gå ner till 500:- bara för att bli av med den ICQ/ad
Det jag letar efter är väl mest bara några roliga grejer, typ takräcke, ormbo eller något annat kul som kommer passa på en sänkt bubbla med breddade plåtisar.

Men hör gärna av dig ifall du kommer på att du har något att byta med eller om 500:- låter mer intressant ICQ/ab

9

Sänker priset till 300:- Om ingen vill ha dom finns risken att dom råkar följa med till tippen nästa gång ICQ/ad

10

hade du inte bott i fagersta...

11

anders bergh skrev:

hade du inte bott i fagersta...

x2

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

12

Har skickat ett mail till dig,,men kolla om det kom iväg,,det betedde sig lite konstigt när jag skickade det,,

Typ 1 -58

13

Hej, mailet har kommit men det är fel adress ( går till webadmin ) så skicka gärna igen ICQ/ab

14

Ok,,jag kan ta inredningen om den är kvar,,om jag kan hämta den om en vecka eller två,,

Typ 1 -58

15

Tjenare! Vill du att jag tingar den åt dig? Alltså är du 100% säker på att du iaf kommer o kikar på dom? ICQ/ab Isåfall kan dom givetvis stå kvar en vecka eller två.

Mvh Kristofer

16

Är de grå stolarna och soffan kvar?

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

17

Japp, än så länge iaf... Det är samma uppsättning på första bilden fast med överdragsklädsel. Och den är obligatoriskt med vid ett köp ICQ/ab

18

Risto skrev:

Tjenare! Vill du att jag tingar den åt dig? Alltså är du 100% säker på att du iaf kommer o kikar på dom? ICQ/ab Isåfall kan dom givetvis stå kvar en vecka eller två.

Mvh Kristofer

Jadå,,jag tar dom,,,ska till hedemora och hämta delar så jag tänkte plocka upp dom på vägen då,,kanske kan bli nästa helg om det passar,,
Och jag tar dom till 100% när jag kommer  ICQ/ad

Typ 1 -58

19

Aha ok trodde de va två olika. A men Björn var ju före. Grattis Björn.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

20

Ok, det låter bra det Björn. Då står dom kvar tills du kommer, och skulle du ändra dig så står Leguanen nästa i kön. Mvh Kristofer

21

Stolar och baksäte sålt!