Hej
Har sökt lite om vilka fälgar som skulle kunna passa med nav 66,6, och 112x5 bultcirkel, förstått att det verkar som Merzedes c klass kan passa till min buss, men att bredd på fälgen samt Et verkar svårt att finna.
Har idag orginal 14 tummare på den med 185 däck och tänkte att gå upp en eller två i storlek.
Är det någon som vet lite mer säkert vad jag ska leta efter om man ska leta beggade alu fälgar till bussen eller har något bra tips till mig?
Beror ju på vilken stil du är ute efter med och vad du vill köra för däckprofil. Men 15x7 ET35 passar om du kör originalhöjd eller moderat sänkning både bak och fram. Du kanske kan gå något bredare bak.
Beroende på fälgar så kan du behöva byta till längre pinnbultar. 
Tack för svar, min tanke är få lite större omkrets och letat lite på blocket och hittat 15 tum med 66,6mm, Et 35 sitter 185/65 på dom och då är dom ju mindre i rullomkrets än mina orginalare men tyvärr så påstår säljaren att dom är 9 tum breda, förstår inte att man kör så breda fälgar på så smala däck, har frågat honom om det verkligen stämmer då det inte ser så breda ut på bilderna han skickade till mig.
Funderar också på att beställa nya plåtisar 15 tum med rätt Et och ev höga 185 eller 195 däck.
Jag kör på ett par BBS RS som suttit på Merca tidigare i specen 15x7 med ET35 och 185/60 i profil på däcken. Väldigt originalbetonat i storlek enligt mig men är såklart mindre än dom fullprofilarna som satt där innan.
Kan skicka lite bilder hur det ser ut om du letar upp mig på Boxerville-Facebooken