601

woffe skrev:
25hpman skrev:

Dagens eller årets händelse för mej...

Svwerker har skickat en vänförfrågan till mej över Facebook idag...vad tänker han med?  Default/lol  ICQ/ad
Snart kommer det väl en från woffe, Sondis o Juha81 med. That would be the day.  Default/lol

Det tror jag faktiskt inte du behöver ligga vaken o oroa dig för, jag har inte behov av människor som hela tiden måste göra sig lustig över nån annan och saknar total självinsikt, i min vänkrets.

När du som Svwerker börjar få slut på vänner, o tar en titt bland bottenskrapet då lär jag även tacka nej till din vänförfrågan. Svwerker har väl sniffat bensin o blivit vimsig. Du sniffar väl plastic padding... ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

602

Vilken holmgång! och jag som trodde att facebook var för "vänner" man aldrig träffar  ICQ/ag , man kanske skall gå med.... ICQ/ad

603

25hpman skrev:
woffe skrev:
25hpman skrev:

Dagens eller årets händelse för mej...

Svwerker har skickat en vänförfrågan till mej över Facebook idag...vad tänker han med?  Default/lol  ICQ/ad
Snart kommer det väl en från woffe, Sondis o Juha81 med. That would be the day.  Default/lol

Det tror jag faktiskt inte du behöver ligga vaken o oroa dig för, jag har inte behov av människor som hela tiden måste göra sig lustig över nån annan och saknar total självinsikt, i min vänkrets.

När du som Svwerker börjar få slut på vänner, o tar en titt bland bottenskrapet då lär jag även tacka nej till din vänförfrågan. Svwerker har väl sniffat bensin o blivit vimsig. Du sniffar väl plastic padding... ICQ/ad

väx upp nån gång

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

604

Träffade en äldre herre idag på parkeringen när jag handlat. Han frågade om han fick störa och prata bubbla ett tag. SJÄLVKLART sa jag!
Han kom norrifrån och sa att hanns bilar va motsatsen mot min, dvs höghus Default/smile men skulle oxå kunna åka höghus ett tag om jag hade haft 2st split bubblor modell cab!  ICQ/ag  ingen vidare vinterbil enligt den trevliga herrn som pysslade med saab nu för tiden. Han trodde den första han hade va en 48á eller 50á och den sista va en 52á.

Och JA, de va skrotade sen länge!

Bubbla -62
Buss -60

605

Sånt har man ju inte lyst och höre... Jag var till behandling med min nacke igår, och så pratar vi lite folkvagn  (han frågade lite till golfen, da jag mödte honom da jag hämtade på samsö) Så fortäller han, jag hade engang en sån 52´or, men den var ju också länge borta. och vad som är värre. "min kompis den gangen, synkroniserede sin växellåda eller något sånt, och så pralede han med, jag kan växla ned i första når den körer 100... Nå, kan du det... Så gör idioten det, det resulterer i at vxllådan närmest exploderer, och han ryger direkte op i rattet och trycker någon ribben.. fan til idiot.....

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

606

Ringde en gammal kompis som håller på i skrotbranchen, han frågade om jag var intresserad av 4 st industrimotorer, han trodde att dom inte ens var startade.............vi får se, ska kolla på dom i morron ICQ/ae

607

Om det finns nån 126A så säger du till, eller hur?

608

Uppe med tuppen, Tomas?

Medlem i Halmstad Luftkühlers

609

25hpman skrev:

Om det finns nån 126A så säger du till, eller hur?

Nä ingen 126A men dock 2 st 34 hk från -69 och 2 st 30 hk från -60, alla i princip okörda ICQ/ag  ICQ/ag

610

Fasen vad trevligt bengt. Du, jag kommer inom en snabbis på lördag em och lämnar bärarmen, när vi ska upp till Bredaryd. Är du hemma vid 17-tiden tro?

611

VwGoran skrev:

Fasen vad trevligt bengt. Du, jag kommer inom en snabbis på lördag em och lämnar bärarmen, när vi ska upp till Bredaryd. Är du hemma vid 17-tiden tro?

Jo det är jag nog, du är välkommen ICQ/ab

612

Har du tänkt sälja någon 30 hk bengt kan du ringa eller maila mig Mathias 0709-129881

613

VwGoran skrev:

Uppe med tuppen, Tomas?

Mmmmm...suttit i möte med InfraNord folk idag. Det sista de sa var att de var mycket nöjda med utfört arbete. De skulle bara veta hur mycket vi har såsat...

614

Du - såsat?????  ICQ/ae

615

Oh yes. Det är jag helt suverän på.  ICQ/ad

616

Mathias B skrev:

Har du tänkt sälja någon 30 hk bengt kan du ringa eller maila mig Mathias 0709-129881

Ja, jag kommer att sälja en 34 hk o en annan 30 hk industri som jag köpte för nåt år sen.

617 Senaste redigerad av vwfan (2011-09-21 14:45:01)

En tjej i min skola sa efter att sett en bild på 51a bussen "en sån där har jag sett ute i skogen, det måste ha bott en uteliggare i den  i den eller nått  för det stack upp en skortsten ur rutan den såg ut som den bilden du har på facebook" (52a panelen). En split buss alltså  nära uppsala också  ICQ/ag  hon skulle leta efter bilder på den. Jag håller itummarna.

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!

618

En god lang köretur till GBG, endte upp med en ganske fin tatuering (tack till Franco) och deretter en utrolig lang tur hem igen... 850-900 km sammenlagt idag..

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

619

Äntligen ombesiktigat bussen efter bromsbytet bak...Skulle gjort det igår,men då bröt ljuskontakten ihop och hade inget halvljus...Tack Tobias för att jag fick låna en hel av dig så jag tog mej igenom,nu kan Pia och jag ut och åka igen! ICQ/ag

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

620

Jag o Json har grävt igenom en hel vind med vw-delar idag. Mycket åkte på tippen o mycket fick följa med hem.  ICQ/ae

621

Ja fy fan va grejer där är i bilen alltså. Känns som det är enklast att klippa av taket för att tömma den.  ICQ/ag

Och mycket trevliga verktyg för att fixa gamla VW´s.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

622

Detta är väl egentligen morgondagens händelse, men är det nån härifrån som ska VAG-utställningen på Bilmetro i Falun imorrn?
Beroende på hur jag mår (förkylning) så åker nog jag och en till dit med bubblan, eventuellt så hakar det på en till bubbla. Enligt rykten så kommer det dyka upp fler luftkylda också.

623

j:son skrev:

Ja fy fan va grejer där är i bilen alltså. Känns som det är enklast att klippa av taket för att tömma den.  ICQ/ag

Och mycket trevliga verktyg för att fixa gamla VW´s.

Mitt garagegolv är fyllt med godsaker nu. Faan vad många pärmar det blev...säkert 30 styck.
Du får ta o skriva upp numrena på alla specialarna så får vi jaga upp vad de är till sen.

624

Ja pärmarna får vi göra upp.  (imorron?)
Du har ju typ alla redan och du vet vilka jag vill behålla.

Kan ju tipsa andra om att vi har pärmar till Golf, Polo, Passat, K70 och Derby med.
Var det inte så?

Och dom är såklart till salu.  ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

625

Betyder det att kongl hofleverantör 25 NOSman har mer reservdelar att erbjuda mig till enkelhytten? Stötfångarhörn fram, det mesta i gummiväg, blinkers fram, innerbackspegel, dörrhandtag både inre och yttre, tändningslås med mera...? ICQ/ab