Ska vi ta en liten summering av vad som hänt senaste året då
Fick den som sagt regbesiktad och kontrollbesiktad samma dag, ganska precis en månad innan bugrun. Så då var det ju självklart att den skulle vara "klar" att ta med dit.
Det största som var kvar var att få lite ljud i bilen, hade inte ens börjat med dörrsidor eller så men det var ju flera kvällar kvar och nån helgdag innan vi skulle åka
så med lite hjälp av min far satt vi igång att bygga dörrar fram. Tänkte inte på handskfacket så fick kapa och göra om lite
Ventilationsrutorna blev monterade och lågnivåkablar tillverkade
Poddar för diskant & mellanregister, det tar lite tid om det ska bli bra... dom här började tillverkas en vecka innan avfärd.. så ja det syntes på resultatet
Blev inte ens bra yta mot a-stolpen så det blev sprickor i dom när jag skruvade fast dom.. men men, det är ju ljud i alla fall så får fixa det senare
Tanken är att dörrsidorna ska kläs men det hans inte med just nu så dom blev sprayade svarta så länge..
Så fick den följa med en sväng till jobbet och få sig en riktig tvätt och nya blinkers
Sen kom vi iväg till Bugrun, blev en bra helg trots lite regn på lördagskvällen. Men vilket hålligång vi hade på fredagen

men kom över en ny uppsättning lika dana... fast dom var inte lika fast det var samma modell, dom nya var lite större (det gjorde ju i och för sig inget) så nu fick jag ännu en anledning att göra om poddarna. Den här gången ska det göras lite mer ordentligt