Letar en större VW skylt som hängde hos handlarna förut, har ni nån i gömmorna som bara ligger eller kan avvaras så köper jag den gärna.
Hör av er via PM med förslag, jag finns i Falun området och kan hämta inom rimliga avstånd.
/Foppa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » VW skylt större för väggmontering köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Letar en större VW skylt som hängde hos handlarna förut, har ni nån i gömmorna som bara ligger eller kan avvaras så köper jag den gärna.
Hör av er via PM med förslag, jag finns i Falun området och kan hämta inom rimliga avstånd.
/Foppa
Fan, jag gav ju bort flera såna 
Hej Foppa!
jag har en stor skylt uppe i Mora 112 x 92 cm. Kan den vara av intresse?
/ Per
De där byttes ut vid återförsäljarna för bara nåt år sen när den nya svart/vita loggan blev krav i bilhallarna, så chanserna är stora att nån lokal ÅF har ett gäng stående längst in på lagret eller ute bakom! Försök hitta nån som har lite koll på vad som står undanställt, och presentera det som att Du är entusiast som vill ha lite stil i hobbygaraget, så brukar de flesta bli ganska välvilligt inställda!
Min egen skylt (ej till salu) som jag kommit över på det sättet skymtar till vänster.
MVH: Hella
Fan, jag gav ju bort flera såna
Haha, synd att jag blev utan då, jag skickar ett saltkar till dig som du kan använda på valfritt sätt...
Det är lugnt GB jag tycker om dig endå...
/Foppa
Hej Foppa!
jag har en stor skylt uppe i Mora 112 x 92 cm. Kan den vara av intresse?
/ Per
Det låter absolut intressant, jag drar ett PM med mobil nr så kan du skicka nån bild och pris.
/Foppa
Skylten blev såld
Skylten blev såld
Man blir ju nyfiken på hur en sån skylt såg ut?
Finns en tillgänglig i Sandviken utanför Gävle om det letas fortfarande, den större modellen. 
Letar fortfarande skylt, den i inlägget ovanför försvann innan jag fick chansen att köpa...
/Foppa
Letar fortfarande skylt, den i inlägget ovanför försvann innan jag fick chansen att köpa...
/Foppa
Nåväl, vän av ordning är jag i affärer så fick du faktiskt nästan två hela veckor på dig innan jag gick vidare till nästa i kön.
Utan respons så var även jag till slut tvungen att gå vidare. 
Är inte det något nyproducerad kopia?
Har för mig jag sett nån på Tradera som säljer massa olika skyltar där denna också är med 
Va, finns det dom dom försöker luras... Det står ju så här i annonsen: Fin äldre emaljskylt i gott begagnat skick
Vart är världen på väg?
Trekanterna upptill och nedtill har väl alltid varit i samma storlek, loggan bygger ju på en strikt geometri. Sen kan man undra över färgsättningen, vilken tidsperiod skulle den vara ifrån, det finns helt klart frågetecken och ser ut som att den varit ett skjutmål för luftgevär...
https://boxerville.se/forum/viewtopic.p … 84#p528084
Va, finns det dom dom försöker luras... Det står ju så här i annonsen: Fin äldre emaljskylt i gott begagnat skick
Vart är världen på väg?
Marknaden för bensinrelaterade plåt/emaljskyltar är översvämmad med kopior med fejkpatina, ibland är det riktigt svårt att avgöra om dom är äkta 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » VW skylt större för väggmontering köpes
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.