Och nu är det klart att ALLA annonsörer är med på skutan för -24 också
![]()
Ska försöka hinna få till en tischa till sommaren för att försöka få in lite på den gamla skulden jag sitter kvar med, återkommer i den frågan

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » BOXERVILLE Nystart, Återuppblomstring, 2,0, Vänder blad...
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Och nu är det klart att ALLA annonsörer är med på skutan för -24 också
![]()
Ska försöka hinna få till en tischa till sommaren för att försöka få in lite på den gamla skulden jag sitter kvar med, återkommer i den frågan

gamla skulden jag sitter kvar med
kostnader för forumet? hur mycket?
GB skrev:gamla skulden jag sitter kvar med
kostnader för forumet? hur mycket?
Jag ligger väl ute med 13500:- idag, men har börjat snacka lite med ett tryckeri för att se om jag kan få fram nått enkelt till sommaren 
Dags att fixa en frivillig *supporter* inbetalning igen ?
för dom som vill stödja forumet.
Dags att fixa en frivillig *supporter* inbetalning igen ?
för dom som vill stödja forumet.
Fick ju in lite förut som minskade skulden i alla fall, sen går det självklart att Swisha bidrag om man vill, MEN vill inte lägga allt detta på medlemmarna... så hoppas på nått att kränga till sommaren som sagt 
rogga skrev:Dags att fixa en frivillig *supporter* inbetalning igen ?
för dom som vill stödja forumet.Fick ju in lite förut som minskade skulden i alla fall, sen går det självklart att Swisha bidrag om man vill, MEN vill inte lägga allt detta på medlemmarna... så hoppas på nått att kränga till sommaren som sagt
Lägg ut swish-nummer GB så får vi hjälpa till och beta av skulden!
GB skrev:rogga skrev:Dags att fixa en frivillig *supporter* inbetalning igen ?
för dom som vill stödja forumet.Fick ju in lite förut som minskade skulden i alla fall, sen går det självklart att Swisha bidrag om man vill, MEN vill inte lägga allt detta på medlemmarna... så hoppas på nått att kränga till sommaren som sagt
Finns på förstasidan, som man tyvärr aldrig besöker
Swishade en slant. hoppas fler skickar ett lite bidrag till GB och Boxerville
Löf skrev:GB skrev:Fick ju in lite förut som minskade skulden i alla fall, sen går det självklart att Swisha bidrag om man vill, MEN vill inte lägga allt detta på medlemmarna... så hoppas på nått att kränga till sommaren som sagt
Se där ja, ja den sidan va de lääänge sen ja va in på... tackar, swishat! 
Swishat. Tack för att sidan lever!
Alex skrev:Finns på förstasidan, som man tyvärr aldrig besöker
Swishade en slant. hoppas fler skickar ett lite bidrag till GB och Boxerville
Bra påminnelse, dunkade in en liten slant 
slängde över en 5 hundring tack för jobbet du gör.. och tack för dom som håller detta forumet vid liv..
såå vad har DU gjort på DITT projekt...
eller kanske några bilder bara sådär... 
Fan va det swishats, sa ju att jag inte tyckte skulden skulle läggas på er... men tack som fan
Hinns inte med så mycket bilprojekt relaterat för min del just nu michaelth, men pillar lite när jag får nån ork och lucka över, drar en vända till London och Volksworld Show nästa vecka, sen hoppas jag få fram en enkel tischa och klibba lagom till säsongen i alla fall 
Swishat, ni som inte gjort det gör det nu, GB ska inte behöva ligga ute med pengar för att driva denna braiga sida 
Swishat en slant. 
Apropå antalet aktiva medlemmar på Boxerville så borde det vara en baggis att vända siffrorna till minst lika mycket plus, t.ex. om hundra personer slantar in vardera 300:- landar summan på 30 000 - 13 500 = 16 500:-
Ifall tvåhundra personer pröjsar 300:- kronor landar summan på plus 46 500:- och så vidare.
Det blir en hyfsad startplåt för att beställa tröjor utan att GB behöver ligga ute med pengar och även klarar av fortlöpande kostnader för forumet i framtiden. Om man ser på vad allt kostar idag är en femhundring, enligt min åsikt, försumbart för de flesta, ett flak öl premium liksom…
Fan va det swishats, sa ju att jag inte tyckte skulden skulle läggas på er... men tack som fan
![]()
Hinns inte med så mycket bilprojekt relaterat för min del just nu michaelth, men pillar lite när jag får nån ork och lucka över, drar en vända till London och Volksworld Show nästa vecka, sen hoppas jag få fram en enkel tischa och klibba lagom till säsongen i alla fall
Nuförtiden då bilder är så enkla att ta.... gör gärna det och dela med dig här... för oss som inte kommer dit.
Måste ju inte vara heltäckande ... men gärna några.... 
Ni gör då fasiken inte som jag säger
Ska försöka ta nått kort i vad prognosen säger regn... 
Swishat en femhunka.
Tack för att du håller forumet i liv GB och kom igen nu alla och posta och kommentera så vi håller forum i liv.
Klibba å tisha vore kul. Även hoodie, men känn ingen stress över att ta tag i det.
Akta så det inte blir så mycket att jag inte behöver fixa nån merch
Jo Eskil, finns väl mer idéer men börjar lite lätt och enkelt 
Kanske ett boxerville supporter märke 
Jo en klibba är planerad 
älskar det... Facebook är bara inte det samma
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » BOXERVILLE Nystart, Återuppblomstring, 2,0, Vänder blad...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.