Man får nog räkna med att Bug Run har blivit en endagsträff med camping möjlighet, som Powers Malmby träff.
Var på Bug Run 2022, och det var tre bilar på utställnings parkeringen på Fredagen.
Tror det var en orsak till att mat vagnarna var stängda, för de vill väll inte köpa in massa matvaror som inte säljs.Som endagsträff tycker jag dock Bug Run är helt OK.
Min erfarenhet är att på träffar som är utställningar, är det svårt att ha marknad också.
Folk kan bara ha en sak i huvudet, och det är svårt att transportera större grejor i finbilen när man ska hem.Men en renodlad VW marknad i Östergötland vore kul, fast VWHK
kör ju på Sannas Cafe.
Jag håller helt o hålet med dig en VW marknad här neråt hade varit roligt. Kanske hade Varit lämpligt på Hultsfred Flygplats Lämplig som träff område också . Mantorp är säkert för dyrt . Både VW HK träff i Vintrosa o Norrtälje VW marknad är ju riktigt bra träffar o grymt bra marknader .Så de hade varit roligt om nått sånt kan bli av här nere också
Kan för övrigt tillägga att trots att de va lite bilar på Bugruns utställning i år tycker jag att de va en bra utställning dessutom med mycke Luftkylt