1

Ser att up north har på lager men undrar om någon har monterat ett sådant? har ju CSP Pyton avgas på bussen å det ser ut att bli trångt?

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

2

inte någon??

3

Jag har ett original -65 som du kan få köpa. Om det hjälper dig vet jag dock inte ICQ/bh

4

Ghia64 skrev:

Ser att up north har på lager men undrar om någon har monterat ett sådant? har ju CSP Pyton avgas på bussen å det ser ut att bli trångt?

Kolla om du hittar ritningar på draget
Skulle tro det är jäkligt trångt med ett sådant  avgas system  att få dit draget
Har för mig att polaren fick  modifera draget då med 1600/2110 maskin

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

5

PPRMicke skrev:
Ghia64 skrev:

Kolla om du hittar ritningar på draget
Skulle tro det är jäkligt trångt med ett sådant  avgas system  att få dit draget
Har för mig att polaren fick  modifera draget då med 1600/2110 maskin

Tänkte köpa snakens drag, får väl modda det som behövs, ska bara dra en camper på 300kg

6

snaken skrev:

Jag har ett original -65 som du kan få köpa. Om det hjälper dig vet jag dock inte ICQ/bh

Någon som vet om ormen lever?? Mycket svår att få tag i

7 Senaste redigerad av Rusty (2023-03-26 21:23:42)

farsan har ett autocraft på sin buss med python avgassystem. kan ta bilder i veckan
Även jag har ett autocraft på min buss men funkar inte o ha profilerade stötfångare. fick svetsa in dragkroken i balken så att säga.

10w buss -57a
Pickup från -67

8

Rusty skrev:

farsan har ett autocraft på sin buss med python avgassystem. kan ta bilder i veckan
Även jag har ett autocraft på min buss men funkar inte o ha profilerade stötfångare. fick svetsa in dragkroken i balken så att säga.

Gör gärna det, har ju med profilerade.....

9

Någon som har någon info om snaken? går inte nå liksom ICQ/av

10

It is ölive ICQ/bq
Vad pratar vi för pengar ICQ/bw